özgüvenin yoksa bi bok yapamazsın özgüvenin varsa 38 olsan bile başaracak, yapılacak şey bulunur demek istediğim güzel yaş.
Sık geçen başlıklar
humprey bogart 6
ekşi profilibunun daha acı olanı, bana göre, birini son kez gördüğünü bilmektir.
bu da bir şey mi alkollüyken arkadaşım kendi aracı sanıp başka bir vuruk aracın yanına gidip saatlerce ağlıyor.
arabama vurup kaçmışlar diye bir yandan da bizi arayıp çağırdı.
sonra ağlamaktan yoruluyor “neyse binip gidelim” derken ekipten biri diyor “olm bu senin araba değil ki lan”..”plakaya bi bak plakaya plakaya”.. aaa ee evet bu benim araba değil deyip başkasının vuruk arabasının yanında benim değilmiş neyse ki diye sevinçten havalara uçuyor ve bir şekilde arabayı bulup dağılıyoruz.. olaya gel :))
arabama vurup kaçmışlar diye bir yandan da bizi arayıp çağırdı.
sonra ağlamaktan yoruluyor “neyse binip gidelim” derken ekipten biri diyor “olm bu senin araba değil ki lan”..”plakaya bi bak plakaya plakaya”.. aaa ee evet bu benim araba değil deyip başkasının vuruk arabasının yanında benim değilmiş neyse ki diye sevinçten havalara uçuyor ve bir şekilde arabayı bulup dağılıyoruz.. olaya gel :))
bilmem.. beni bi parliament pazar gecesi sineması jenerik müziği ve bir de en tatlı sabahlar çokokremle başlar müzikleri oluyor. (bkz: o günleri düşününce)
valla doğrudur değildir bilmem ama , biz öpmeye koklamaya bulamıyoruz millet üzerine sıçıyo.
(bkz: adaletini bir kez daha dünya senin)
(bkz: adaletini bir kez daha dünya senin)