Sık geçen başlıklar

arabayı nereye park ettiğini hatırlayamamak 3

ekşi'de gör
bu da bir şey mi alkollüyken arkadaşım kendi aracı sanıp başka bir vuruk aracın yanına gidip saatlerce ağlıyor.

arabama vurup kaçmışlar diye bir yandan da bizi arayıp çağırdı.

sonra ağlamaktan yoruluyor “neyse binip gidelim” derken ekipten biri diyor “olm bu senin araba değil ki lan”..”plakaya bi bak plakaya plakaya”.. aaa ee evet bu benim araba değil deyip başkasının vuruk arabasının yanında benim değilmiş neyse ki diye sevinçten havalara uçuyor ve bir şekilde arabayı bulup dağılıyoruz.. olaya gel :))
bunun bi adım ötesi arabayla geldiğini unutup otobüsle dönmektir.
değil arabayı nereye park ettiğimi, işe arabayla geldiğimi unutup, vapurla dönmüşlüğüm var!!