Sık geçen başlıklar

28 yaşından sonra hayatta ne yapılabilir sorunsalı 2

ekşi'de gör
özgüvenin yoksa bi bok yapamazsın özgüvenin varsa 38 olsan bile başaracak, yapılacak şey bulunur demek istediğim güzel yaş.
'' o yaşta olsam dünyayı gezerdim ''

papağan gibi aynı şeyleri sayıklayıp duruyorsunuz . herkes dünyayı gezmek veya zengin olmak istemiyor belki . huzursuz, her an kavga çıkacak korkusuyla depresyon ile büyüyen bir çocuğun büyüyünce hayali dünyayı gezmek mi olur yoksa kendisini seven bir insanla evlenmek mi ?

neden-sonuç ilişkisi kurmadan ezbere hayatlar yaşıyorsunuz . açıkçası ben dünyayı gezme meraklısı değilim . japonya'yı gezince ne olacak bana bir anlat mesela ?