Sık geçen başlıklar

galatasaray'a 7 fenerbahçe'ye 3 milyon 1

ekşi'de gör
böyle satış politakasının amk.

ulan mağazaya gidip bir ürün almak istediğinde sana 7 lira deseler, senden hemen sonra soran adama 4 lira abicim deseler kafayı yemez misin?

satış politakası bu karışılmaz diyen fenerlilerin ayrıca amk.kendi menfaatlerine uygun olursa isterse dünya batsın bunların gıkı çıkmaz. haksızlığa alkış tutan bu ibneler yarın öbür gün aynısı başlarına gelince ilk ağlayanlar olacaklar.

alanyaspor'un başkanına da ayrı tutmak lazım. süper ligde oynayan takımlardan iki tanesinin başkanı fenerbahçe'yi tutuyor. alanyaspor ile fenerbahçe arasında oynanacak maçlardan fenerbahçe'nin puan kaybetmesi zor gözüküyor.

ben beşiktaşlı halimle çıldırdım. allah galatasaraylı düzgün taraftarlara sabır versin.