700 milyon devlet yok ki.
Sık geçen başlıklar
siradanbiedebiyatogretmeni 9
ekşi profilipatlıcan
bütün haklarım hükümete haram zıkkım olsun.
işsiz bir insanım. yüksek lisans mezunuyum. torpilim yok diye akademiye de giremiyorum. allah hepsinin belasını versin.
edit: daha ne kadar batabilirim ki? 30 bin tl borcum var devlete. bi asistan olamadım. çünkü dayım yok. zengin yandaşlarına burs verdi. bana kredi verdi. fetöcülere burs verdi bana yine kredi verdi. zar zor okudum. bak doktoraya başlıcam kışın param yok. iş bulamıyorum. gerçekten kafayı yemek üzereyim.
işsiz bir insanım. yüksek lisans mezunuyum. torpilim yok diye akademiye de giremiyorum. allah hepsinin belasını versin.
edit: daha ne kadar batabilirim ki? 30 bin tl borcum var devlete. bi asistan olamadım. çünkü dayım yok. zengin yandaşlarına burs verdi. bana kredi verdi. fetöcülere burs verdi bana yine kredi verdi. zar zor okudum. bak doktoraya başlıcam kışın param yok. iş bulamıyorum. gerçekten kafayı yemek üzereyim.
işsiz olduğum için siklemediğim durum.
kaç milyar yıllık evrende denk geldiğim dönemi sikeyim.
edit: mesajlar için teşekkürler.
p.s: dersanelerde sürünerek yaşamaya çalışıyorum.
edit: mesajlar için teşekkürler.
p.s: dersanelerde sürünerek yaşamaya çalışıyorum.
büyük resmi gören cahiller başlığa toplanmış.
açma o telefonu. sonra 3 sene boyunca hayatını sikecek.
orul orul orospu çocukları
edit: yaşar alptekin kim amk. ayrıca şu tez de bitmedi daha bi çare bulun olm. tez yazamıyorum. 5 güne 20 sayfa yazmam lazım.
edit: yaşar alptekin kim amk. ayrıca şu tez de bitmedi daha bi çare bulun olm. tez yazamıyorum. 5 güne 20 sayfa yazmam lazım.