aslında verimli olmak açısından en ideali 9/3 ama işte gel de bunu bizim işverenlere anlat.
geneli "ben bu adama para veriyorsam tüm gününü burada geçirecek. sadece uyku uyumasına müsaade etmeliyim" kafasında. halbuki 9 saatte yapılan o iş toplasan 6 saatte de pekala yapılabilir ama adamlar para veriyor o kadar, çalışan boş boş oturacaksa da iş yerinde otursun.
24.08.2022 · 21. sıra
atanamayan emekli
23.08.2022 10:23 ~ 11:27