Sık geçen başlıklar

8/5 çalışmak vs 9/6 çalışmak 17

ekşi'de gör
aslında verimli olmak açısından en ideali 9/3 ama işte gel de bunu bizim işverenlere anlat.

geneli "ben bu adama para veriyorsam tüm gününü burada geçirecek. sadece uyku uyumasına müsaade etmeliyim" kafasında. halbuki 9 saatte yapılan o iş toplasan 6 saatte de pekala yapılabilir ama adamlar para veriyor o kadar, çalışan boş boş oturacaksa da iş yerinde otursun.
pandeminin pandemi olduğu zamanlar 10/4 çalışırdık hiçbir iş de aksamazdı, daha mutlu gider daha mutlu çıkardık. en ideaidir…
10.30/19.30 verelim ya da 11/8
nasılsa her şartta haftaiçimiz piç oluyor. en azından sabahları erken kalkmayarak uykuyu kurtarıyoruz.
8/6,30 çalışarak bir yorum yapamadığım ikilem. acıdım lan kendime
ikisinin de birbirine bir üstünlüğü yok. insanlık dışı ve gününün büyük kısmını alan çalışma saatleri.
amina koyim nasi bi sistem kurdularsa millet hayal kurarken bile keske x x saatlerde calissam diyor. adam hayalinde bile calisiyor kimse aga bu ne biz niye calisiyoz demiyor.
ikisi de özendiğim çalışma türü, son zamanlarda 9-9 çalıştığım için, evden çıkışım varışım da 7-10 olduğu için, ikisinin de her türlü gideri var benim açımdan.