de/da ayırmayı bilmeyen hıyarlar gelmiş kültürlü kadın arıyor. kültürlü kadınla sizin ilk mesajlaşmadan sonra devam edebilme ihtimaliniz var mı ayol?! belki ondan bulamıyorsunuzdur, hani bu ihtimali de bi düşünün ahaha.
Sık geçen başlıklar
devilred 19
ekşi profilieğer evliyseniz ya da evlenmeyi düşünüyorsanız vücudunuzun sahibi değil de ortağıymışsınız, bak ya! şu hırbodaki öz güvene bak hele! selülit ne desen mal mal cahilce cevaplar verecek, bilmediği yazdığından çok net anlaşılıyor zira. kendisine bu anlamsız öz güveni veren anasının selülitlerine baksın önce, sonra burada bilmediği konular hakkında atıp tutmaya devam eder. hırbo ya.
benim.
paraya hiç bakmadım ama bakanların nasıl hayatlar yaşadığını görünce enayilik ettiğimi düşünmeye başlamadım değil bir.
paraya hiç bakmadım ama bakanların nasıl hayatlar yaşadığını görünce enayilik ettiğimi düşünmeye başlamadım değil bir.
bir soru.
cevap olarak sokağa çıkan bir kediniz olsaydı anlardınız diyorum. sizi uzaktan gelirken görünce koşturarak ayağınızın dibine gelip kafasını kafasını sürtünce tanıdığına emin oluyorsunuz. hayır, başkalarına yapmıyor.
cevap olarak sokağa çıkan bir kediniz olsaydı anlardınız diyorum. sizi uzaktan gelirken görünce koşturarak ayağınızın dibine gelip kafasını kafasını sürtünce tanıdığına emin oluyorsunuz. hayır, başkalarına yapmıyor.
benim bu insan. rızası olmayanlarınkini de yiyebilirim.
hayalciğim, anladık memen var da neden bunu ispat etme gereği duyuyorsun sürekli? biri memenin olmadığını mı ima etti, nedir?
bu vera'ları, venüs'leri, arya'ları yazanlar ciddiler mi ya? ciddilerse müstakbel çocukları adına üzüldüm. ülkede normal isimli insan bulamayacağız bu gidişle :/
güneş, gökçe, tuğçe filan güzel isimler; hem çok yaygın değil hem de zibidi isimlerden değil.
güneş, gökçe, tuğçe filan güzel isimler; hem çok yaygın değil hem de zibidi isimlerden değil.
ülkedeki insanların tümü tesadüfe bak ki tam da bu sene yalnız yaşamaya başladıkları için kötü bir şey değil tabii.
adamlar gayet haklı.
(bkz: göksel'in memeleri) başlığı hakkında ne düşünüyorsunuz çok sayın göksel?
beyazlıyorsa şanslıdır, dökülenler var :(
(bkz: kafa siken dinci zırvaları)
olmayan çekiciliktir. sizi sinirli haldeyken çekici bulan kadın varsa da bilin ki o kadın entrikadan beslenen varoş mahalle gülünün alasıdır. ben olsam arkama bakmadan kaçardım.
başlığı açan yazar haklı. kendi adıma çok büyük eksiklik olduğunu düşünüyorum bunun. utanarak söylüyorum ki sadece ağaç değil, kuş, balık, çiçek türlerini de bilmem. yani ismen bilsem de cismen bilmem. oysa çok isterdim her birini ayrıntısıyla öğrenmeyi ve bilen insana da saygım büyük.
doğadan bu kadar kopuk yaşamak yaşamın hakkını verememek oluyor benim gözümde. çoğumuzun doğayı hakkıyla tanımaya imkanı olmadığının da farkındayım ve bu hepimiz adına üzüntü verici.
utancıma utanç katayım eklemesi: birkaç aydır ağaç dövmem var, "acaba bu ne ağacı" diye sormak yeni geldi aklıma. google'a yazıp görsellere bakacaktım ki üçüncü ağaçta tıkandım, ağaç adı bile gelmedi aklıma. sonra kopya yöntemi ile buldum ama canımı da çok sıktı bu iş.
doğadan bu kadar kopuk yaşamak yaşamın hakkını verememek oluyor benim gözümde. çoğumuzun doğayı hakkıyla tanımaya imkanı olmadığının da farkındayım ve bu hepimiz adına üzüntü verici.
utancıma utanç katayım eklemesi: birkaç aydır ağaç dövmem var, "acaba bu ne ağacı" diye sormak yeni geldi aklıma. google'a yazıp görsellere bakacaktım ki üçüncü ağaçta tıkandım, ağaç adı bile gelmedi aklıma. sonra kopya yöntemi ile buldum ama canımı da çok sıktı bu iş.
o "kapatacak tabii kafasını!" diyen erkeğin kafasını duvara sürtüp alev çıkarmak istiyorum.
olmayan nefrettir. e-kitap okuyanlar olarak hepimiz fiziki(?) kitaptan geldik, neyine nefret edeceğiz?
kadınların haline içim acıdı. allah kimseyi kimseye meze etmesin.