Sık geçen başlıklar

fiziki kitap okuyanların e-kitap nefreti 3

ekşi'de gör
ekşi şeyler'in bile konuyu yanlış başlık altında değerlendirmesi olayıdır. zira kitap kurdu olabilecek bir insan bunun e-kitap mı olduğu ya da bir köşede duran gazete parçası mı olduğu ile ilgilenmez. gerçek bir okuyucu içeriğe göre değerlendirme yapar.
bu tartışmaya girip, hararetlenecek bir insanın da kitap kurtluğu tartışılır. içi boş bir tartışmadır.
belli ki amacı kitap okumak olmayan grupların kavgası.

kişisel görüşüm, eğer amaç kitap okumak ise bunların mevzubahis dahi olmaması gerekir ki ne bulunursa o okunur.bu kadar basit ve net.
olmayan nefrettir. e-kitap okuyanlar olarak hepimiz fiziki(?) kitaptan geldik, neyine nefret edeceğiz?