Sık geçen başlıklar

30 yaşından önce saçları beyazlayan insan 3

ekşi'de gör
daha kötüsü var. 20 yaşında saçlarını döken insan. bakınız ben :(
benden çok başkalarına dert olan durum. özellikle çok bilmiş akrabaların tavırları sinir ediyor. yok kendisi 40 yaşındaymış hala hala beyazı yokmuş. saçlarımın hali neymiş. her şeyi kafaya takmaktan olurmuş falan filan. her boku çok biliyorlar. bende sorun yok aslında siz çok gamsızsınız demekki diyorum bu sefer bozuluyorlar.
beyazlıyorsa şanslıdır, dökülenler var :(