Sık geçen başlıklar

kendi rızasıyla kabak tatlısı yiyen insan 4

ekşi'de gör
benim bu insan. rızası olmayanlarınkini de yiyebilirim.
hatta üzerine az tahin ve bol ceviz döküp yerim. off canım çekti şimdi, olsa da yesem.
bayıla bayıla yerim üstüne cevizle.. hele bir de hatay yöresinde kireçli kabak yapıyorlar olsa da yesem