Sık geçen başlıklar

geceye devlet için ekstra bir gelir kaynağı bırak 6

ekşi'de gör
abi bu hareketi 3 hafta önce demokratik kongonun başkenti kinsasha dan ayrılırken gördüm hayran kaldım.

adamlar ülkeden her ayrılandan 55 usd ayrılma vergisi alıyor, yok öyle bok gibi ülkemizden ayrılıp cennet vatanlarınıza dönmek diyorlar ve cidden ulan şurdan bi atayım kendimi de 200 dolar da veririm diyerekten severek veriyorsunuz. bizimkilerde boyle bir hareket yapsın lütfen
abi bu hareketi 3 hafta önce demokratik kongonun başkenti kinsasha dan ayrılırken gördüm hayran kaldım.

adamlar ülkeden her ayrılandan 55 usd ayrılma vergisi alıyor, yok öyle bok gibi ülkemizden ayrılıp cennet vatanlarınıza dönmek diyorlar ve cidden ulan şurdan bi atayım kendimi de 200 dolar da veririm diyerekten severek veriyorsunuz. bizimkilerde boyle bir hareket yapsın lütfen
bedelli askerlikten faydalanacak kişi sayısına belli bir kota konur. bedelli askerlik yapmak isteyenler, e-devlet üzerinden açık artırmaya katılır. en yüksek teklifi verenler bedelli askerlik yapmaya hak kazanır.
alkollü içkilerden alınan vergi yarı yarıya indirilsin, alkollü araç kullanmanın cezası ikiye katlansın .
devlet adına bir youtube kanalı açılır ve her gün yayınlanan yaklaşık 30 dakikalık videonun tüm halk tarafından izlenmesi zorunlu tutulur, hatta günde 3 kez. basit bir hesapla günde 3 kez 50 milyon kişi bu videoyu tamamen izlerse, günlük 150 milyon, ayda ise 4,5 milyar izlenme yapar ve ülkenin sabit bir döviz geliri olmuş olur. neden böyle bir şey yapmıyoruz?