dudak okuyamam, italyanca da bilmem. ama golden sonra donnaruma bağırırken "takım kere ta ananızı sikeyim" dediğine eminim.
Sık geçen başlıklar
exsequor 17
ekşi profilimemleketteki 20 milyon liralık kiralık katil bile liyakatsiz. 20 milyon liraya kongo'da darbe yapılır.
millette vizyon var vizyon. sinemalar, spor salonları. ben de 4 mevsim lastikleri koydum. şu gibi ufak örnekler aslınsa insanın özeti de, bakma kendimize yakıştıramıyoruz.
lan biz gün içersinde bu borç aklımıza gelmesin kafamız dağılsın diye çiçek böcekle, dağ taşla sohbet eder olduk, ibneler bir de üşenmeden başlığını açmışlar. çok usd kardeşim. çok usd.
(bkz: #101785300)
kendisi direkt kırmızı kart yiyerek 2 maç cezalı duruma düşmüştür. kupa maçı öncesi bilinçli şekilde ikinci sarı kartı yemek ile aynı durum değildir.
amına koyduğumun aptalları. pet şişede sizden fazla akıl vardır.
ne pis insanlarmışsınız siz kardeşim, veba gibi futboldaki her şeye musallatsınız. sizin dışınızda sağa sola salya saçan yok. millet artık maç kazanmak istemiyor başkanınız ya da takımınız çıkıp açıklama yapacak diye. düşün milletin yakasından.
kendisi direkt kırmızı kart yiyerek 2 maç cezalı duruma düşmüştür. kupa maçı öncesi bilinçli şekilde ikinci sarı kartı yemek ile aynı durum değildir.
amına koyduğumun aptalları. pet şişede sizden fazla akıl vardır.
ne pis insanlarmışsınız siz kardeşim, veba gibi futboldaki her şeye musallatsınız. sizin dışınızda sağa sola salya saçan yok. millet artık maç kazanmak istemiyor başkanınız ya da takımınız çıkıp açıklama yapacak diye. düşün milletin yakasından.
iş hayatı memleketteki insan kalitesizliği ile doğru orantılı. üşenmedim başlıktaki çoğu entryyi okudum, zaten üç aşağı beş yukarı yazılanlar aynı.
hep yurtdışında öyle kafanıza göre kimsenin çoluk çocuğunu sevemeyeceğiniz, anında tepki göreceğiniz örneği verilir. amacınız, niyetiniz ne olursa olsun ortaya çıkmış rezil hadiselerden dolayı bu yanlış kabul edilir. oysa bizim memlekette ne doğaldır çocuk sevmek değil mi?
iş hayatına henüz atılmamış ya da yolun başında olan kadınlara nacizane tavsiyem karşınızdakinin yaşı, pozisyonu, medeni hali ya da hali tavrı ne olursa olsun mesafeli olmanız. bu mesafeli oluşa bırakın ne denirse densin, zaten tepki gösterecek ya da empati yapamayacak kişi karakter yoksunudur.
yok abim gibi, yok babam yaşında, yok torun torba sahibi. geçin bunları, bu ülke ahlaksızlığı gizleyebildiği kadar ahlaklı olunabildiğini düşünenlerin ülkesi.
sonuç olarak, iş hayatınızda kadın ya da erkek, insanları size kötülük yapana kadar iyi zannetmek yerine, iyilik yapana kadar kötü zannedin. hep tetikte olun ki sonradan şaşırıp, üzülmeyin. mesafeli olun, sonra mesafeli olun ve yine mesafeli olun.
hep yurtdışında öyle kafanıza göre kimsenin çoluk çocuğunu sevemeyeceğiniz, anında tepki göreceğiniz örneği verilir. amacınız, niyetiniz ne olursa olsun ortaya çıkmış rezil hadiselerden dolayı bu yanlış kabul edilir. oysa bizim memlekette ne doğaldır çocuk sevmek değil mi?
iş hayatına henüz atılmamış ya da yolun başında olan kadınlara nacizane tavsiyem karşınızdakinin yaşı, pozisyonu, medeni hali ya da hali tavrı ne olursa olsun mesafeli olmanız. bu mesafeli oluşa bırakın ne denirse densin, zaten tepki gösterecek ya da empati yapamayacak kişi karakter yoksunudur.
yok abim gibi, yok babam yaşında, yok torun torba sahibi. geçin bunları, bu ülke ahlaksızlığı gizleyebildiği kadar ahlaklı olunabildiğini düşünenlerin ülkesi.
sonuç olarak, iş hayatınızda kadın ya da erkek, insanları size kötülük yapana kadar iyi zannetmek yerine, iyilik yapana kadar kötü zannedin. hep tetikte olun ki sonradan şaşırıp, üzülmeyin. mesafeli olun, sonra mesafeli olun ve yine mesafeli olun.
anadolu yakası insanıyım ben. hattı zatında kadıköy insanıyım. bu sebeptendir ki avrupa yakası benim için hep mistik, siberpunk bir yaşam alanı olmuştur. ama nedendir bilmem bir taksim, bir cihangir beynime çok fena şekilde sikiş döndüğü düşünülen yerler olarak kodlanmış.
aynı yıllarda taksim ve cihangir ile benzer şekilde aklımda yer eden bir mecra daha vardı. ekşi sözlük.
henüz klavyesi güçlü yazarların bu gücü hatrı sayılır otuz bir geçmişlerinden aldığı ortaya çıkmamış, femme fatale entrylerin ardında hayattan bezmiş bankacı kadınların olduğu gerçeği bizlere tokat gibi çarpmamıştı.
hal böyle olunca insan ister istemez entry sahiplerini yazılanlardan yola çıkarak resmetmeye başlıyor.
evet evet, o fena sikişin döndüğü düşünülen yerde bu harama uçkur cözüşe çanak tutan kesin bu entry sahipleri, janti beyfendiler ve şuh hanımefendiler diye geçiriyordum aklımdan.
şimdi adını hatırlayamadım, ama sözlüğün bir foto fasilitesi vardı. sözlükçüler fotolarını ya da kendi çektikleri fotoları paylaşırlardı. ki manzara fotosu çekiyorum ayağına mevzudan seks devşirmek de bu döneme tekabül eder, yıllar geçse de hatırladığım birkaç şey var bu görseller içinden.
alameti farika diye bir yazar. allah sahibine bağışlasın, sözlük kızları söz konusu olunca x sabiti olarak kendisini kabul etmiştim. hani bu sözlükçü hatunlar bu şahıstan 3 5 birim az güzelse, zaten güzeldir. 5 10 birim az güzelse de gideri vardır şeklinde. ki bu sözlükten yediğim ilk kazıktı.
ikinci bir görsel ise, ug tek isimli hanımefendinin ki kendisini severek okurdum, götüydü. şaşırdın di mi? severek okumayı nasıl da göte bağladım? e öğrendik genco biz de bu işleri. yanılmıyorsam bir blogu vardı ve bu görseli orada yayınlamıştı. bu bardağı taşıran son damla oldu benim için. bir yanda esmer güzeli, bir yanda kavisli ve şekilli bir göt. taksim ve cihangir'e hala ayağım çekmiyordu ama artık sözlüğe adım atmalıydım ben de.
yediğim ilk kazık diyordum, kazıklardan bir diğeri ug tek'in bloguydu. ug tek'in blog bdsm bloguymuş, iki meme görücez diye sözlükteki sapların sikleriyle muhatap olduk.
ekşi sözlük cihangir'de, taksimin teras katlarında acaip seksler dönen bir yer değilmiş, aksine hasanpaşa kıraathanesiymiş.
edit:imla
aynı yıllarda taksim ve cihangir ile benzer şekilde aklımda yer eden bir mecra daha vardı. ekşi sözlük.
henüz klavyesi güçlü yazarların bu gücü hatrı sayılır otuz bir geçmişlerinden aldığı ortaya çıkmamış, femme fatale entrylerin ardında hayattan bezmiş bankacı kadınların olduğu gerçeği bizlere tokat gibi çarpmamıştı.
hal böyle olunca insan ister istemez entry sahiplerini yazılanlardan yola çıkarak resmetmeye başlıyor.
evet evet, o fena sikişin döndüğü düşünülen yerde bu harama uçkur cözüşe çanak tutan kesin bu entry sahipleri, janti beyfendiler ve şuh hanımefendiler diye geçiriyordum aklımdan.
şimdi adını hatırlayamadım, ama sözlüğün bir foto fasilitesi vardı. sözlükçüler fotolarını ya da kendi çektikleri fotoları paylaşırlardı. ki manzara fotosu çekiyorum ayağına mevzudan seks devşirmek de bu döneme tekabül eder, yıllar geçse de hatırladığım birkaç şey var bu görseller içinden.
alameti farika diye bir yazar. allah sahibine bağışlasın, sözlük kızları söz konusu olunca x sabiti olarak kendisini kabul etmiştim. hani bu sözlükçü hatunlar bu şahıstan 3 5 birim az güzelse, zaten güzeldir. 5 10 birim az güzelse de gideri vardır şeklinde. ki bu sözlükten yediğim ilk kazıktı.
ikinci bir görsel ise, ug tek isimli hanımefendinin ki kendisini severek okurdum, götüydü. şaşırdın di mi? severek okumayı nasıl da göte bağladım? e öğrendik genco biz de bu işleri. yanılmıyorsam bir blogu vardı ve bu görseli orada yayınlamıştı. bu bardağı taşıran son damla oldu benim için. bir yanda esmer güzeli, bir yanda kavisli ve şekilli bir göt. taksim ve cihangir'e hala ayağım çekmiyordu ama artık sözlüğe adım atmalıydım ben de.
yediğim ilk kazık diyordum, kazıklardan bir diğeri ug tek'in bloguydu. ug tek'in blog bdsm bloguymuş, iki meme görücez diye sözlükteki sapların sikleriyle muhatap olduk.
ekşi sözlük cihangir'de, taksimin teras katlarında acaip seksler dönen bir yer değilmiş, aksine hasanpaşa kıraathanesiymiş.
edit:imla
göt dönük zafer işaretli poz check.
tatil başlasın başlıklı pasaport arası bilet check.
iş yeri, çiçek, teşekkür mesajı ve kapanış check.
direksiyon başında lokasyon vermeli foto check.
edit: afili giriş yapan arkadaş entry silmiş. nacizane tavsiyem, burası survivor ablacım. öyle bir taşşak geçerler ki mazallah, sikilen algıları freud'un anası gelse bile bir daha toparlayamaz.
edit2: beni linkteki abla zanneden it ve itleri afişe etmeyeceğim -gülücük-
ulan ceset bulsanız fön makinesi ile ısıtıp sikersiniz.
tatil başlasın başlıklı pasaport arası bilet check.
iş yeri, çiçek, teşekkür mesajı ve kapanış check.
direksiyon başında lokasyon vermeli foto check.
edit: afili giriş yapan arkadaş entry silmiş. nacizane tavsiyem, burası survivor ablacım. öyle bir taşşak geçerler ki mazallah, sikilen algıları freud'un anası gelse bile bir daha toparlayamaz.
edit2: beni linkteki abla zanneden it ve itleri afişe etmeyeceğim -gülücük-
ulan ceset bulsanız fön makinesi ile ısıtıp sikersiniz.
marcelo'nun ölmüşlerinin canına değmiştir.
video bir adet "hayatım" diyen taksici içeriyor. lan başta taksiciyi hikayedeki homoseksüel taraf zannettim.
"daha fazla gir"
lan yok işte ne daha fazla. istersen a habere çık stokçu de, fırsatçı de. ama bizde de yok. ağız ağıza öpüşüyoruz, ten temasımız ve bir hukukumuz var. olsa senden mi esirgeyeceğim. ama yok. değer mi bizi rencide etmeye, ayıp ya.
lan yok işte ne daha fazla. istersen a habere çık stokçu de, fırsatçı de. ama bizde de yok. ağız ağıza öpüşüyoruz, ten temasımız ve bir hukukumuz var. olsa senden mi esirgeyeceğim. ama yok. değer mi bizi rencide etmeye, ayıp ya.
izmirlilerin ülkenin geri kalanını "eşsiz bir lezzet, muhteşem bir gıda" şeklinde sikme kotası malesef boyoz ile doldu. aynı oyuna bir daha gelmez bu yüce millet.
avcılığa spor diyenin zihniyetini sikeyim. yetmemiş bir de okla aslan öldürmeye çalışıyor kel piç. kıyamet butonu olsa da şöyle piçlerin gözlerinin içine baka baka bassak.
arkadaş olimpiyat sporcuları sevişmeyecek de, mezuniyet sonrası yaptığı tek spor çay karıştırmak olan sen ben mi sevişeceğiz?
branşlarının tepe noktasındaki insanlar bir araya gelmiş, kafalar rahat. vucutlar makine gibi. moraller yüksek. kafalar pırıl pırıl. her milletten de insan var.
geniş katılımlı orgy düzenlemek istesen bu kadar temiz organizasyon yapamazsın.
branşlarının tepe noktasındaki insanlar bir araya gelmiş, kafalar rahat. vucutlar makine gibi. moraller yüksek. kafalar pırıl pırıl. her milletten de insan var.
geniş katılımlı orgy düzenlemek istesen bu kadar temiz organizasyon yapamazsın.
duş başlığıdır. insanı insan yapan odur. duş başlıksız hortumla duş al da gör kendini nasıl hissedeceksin. oysa duş başlığı ile öyle mi?
her gece dert tasa ayağına büyük seks dönüyor sanırım. bakın bizi cağırmıyorsanız çok ayıp ediyorsunuz.
bu başlık adeta bir ölümsüz eser kıvamına ulaştı. eşsiz bir kaynak. "30luk mu? severiz:)" diyen erkek başına 2 adet "ne ablası?" diyen hanımefendi düşmekte. sözlükte böyle başarılı bir başlığa rastlamamıştım. emeği geçenlere tebrikler.