memura ev kirayalan ev sahipleri anında minimum %25 zam yaparak karşı hamlesini gerçekleştirir.
yardım, zam, iyileştirme vs vs istemiyoruz bunu anlayın artık.
enflasyon düşsün, alım gücü iyileşsin zaten her şey yoluna girecektir. şunu anlamayacak kadar ekonomi bilmiyorsanız gerçekten konuşmayın, yorum yapmayın!
Sık geçen başlıklar
scentofawoman 12
ekşi profili(bkz: funny games) üzerine tanımam. izlerken ayrı gerildim rahatsız oldum bitince daha çok etkisi oldu.
idare etmekten ciddi anlamda yoruldum.
iş yerinde olanları idare et çünkü işsizlik var.
maddi durumları idare et beterin beteri var.
aileyi idare et çünkü seçemiyorsun sana doğunca paket şeklinde geliyor (akrabalar dahil)
ikili ilişkileri idare et kimse kırılmasın, darılmasın.
hayatı et idare et çünkü zaman akıyor.
acaba yeryüzünde beni de idare eden birileri var mıdır? varsa azıcık siz idare edin de ben hiçbir şey düşünmeden sadece yaşayayım.
iş yerinde olanları idare et çünkü işsizlik var.
maddi durumları idare et beterin beteri var.
aileyi idare et çünkü seçemiyorsun sana doğunca paket şeklinde geliyor (akrabalar dahil)
ikili ilişkileri idare et kimse kırılmasın, darılmasın.
hayatı et idare et çünkü zaman akıyor.
acaba yeryüzünde beni de idare eden birileri var mıdır? varsa azıcık siz idare edin de ben hiçbir şey düşünmeden sadece yaşayayım.
yine hangi yandaş zengin olacak acaba.. ben bu insanların eğitimi, öğretimi ya da gelecek nesilleri düşündüğüne ihtimal vermiyorum. yine birileri ihaleyi alacak, keselerini dolduracak ama medya bazında eğitime yenilik getirdiler diye kahraman ilan edilecek.. eğitim alanında dizüstü bilgisayardan önce düzeltilmesi gerekilen o kadar saçmalık var ki sıra buna gelene kadar........
edit: küfür eden yazar arkadaşlarım. bunlar benim öznel fikirlerim ve buraya aktardım sizin de varsa sizler de aktarın okuyalım. küfür ve hakaret ile inanın bir yere varılmaz zihniyeti değiştirin beni şaşırtın.
edit2: önceki verilen tabletler çöp oldu kimse kullanamadı, (fatih projesi) yani ben demek istiyorum ki 'önce eğitim öğretim bir düzelsin sonra böyle destekler sunulur.' kimse sunulmasın demiyor ama zaten rezalet olan sisteme her sene farklı bir saçmalık sunarak geliyorsun ve bu başarıya dahi ulaşmadan seneye farklı bir proje sunuyorsun..
peki ne oluyor? her proje başarısız, eğitim hala kötü ama birileri sürekli zengin. demek ki eğitim hikaye ihale şahane...
edit3: küfür yağmur gibi yağıyor ayıp yahu vallahi ayıp zihniyetinizi az çok biliyordum ama iyice tescillediniz.
edit: küfür eden yazar arkadaşlarım. bunlar benim öznel fikirlerim ve buraya aktardım sizin de varsa sizler de aktarın okuyalım. küfür ve hakaret ile inanın bir yere varılmaz zihniyeti değiştirin beni şaşırtın.
edit2: önceki verilen tabletler çöp oldu kimse kullanamadı, (fatih projesi) yani ben demek istiyorum ki 'önce eğitim öğretim bir düzelsin sonra böyle destekler sunulur.' kimse sunulmasın demiyor ama zaten rezalet olan sisteme her sene farklı bir saçmalık sunarak geliyorsun ve bu başarıya dahi ulaşmadan seneye farklı bir proje sunuyorsun..
peki ne oluyor? her proje başarısız, eğitim hala kötü ama birileri sürekli zengin. demek ki eğitim hikaye ihale şahane...
edit3: küfür yağmur gibi yağıyor ayıp yahu vallahi ayıp zihniyetinizi az çok biliyordum ama iyice tescillediniz.
yanlış yolda olan adamdır. çünkü yemek ve temizlik kadının görevi değildir ve sen yardımcı olarak bu yanlışı körükleme.
ev işleri ortaktır. erkek kadına yardım etmez, kadın ve erkek birbirlerine yardım ederler. yükü tek tarafa bağlayıp erkeği yardımcı kılmak kadına yapılan haksızlıktır.
''kadın ev işi yapar, erkek çalışıp para getirir''gibi çağ dışı anlayışa ayak uydurup böyle anlamsız çıkarımlar yapmayın.
edit:
''bu kadar da yalaka olma''
''kız düşüyor mu böyle birader''
''"kodono yordom odon orkok olmoz"
olması gereken bir durumu dile getirdim diye bir sürü mesaj atmışsınız çoğu da eleştiriden çok direkt saldırı amaçlı ama canınız sağ olsun herkes aynı düşünecek diye bir kural yok. fikirlerimin arkasındayım.
not: kadın deyince beyniniz sadece tek yere çalıştığı için bu tepkileriniz normal geliyor.
ev işleri ortaktır. erkek kadına yardım etmez, kadın ve erkek birbirlerine yardım ederler. yükü tek tarafa bağlayıp erkeği yardımcı kılmak kadına yapılan haksızlıktır.
''kadın ev işi yapar, erkek çalışıp para getirir''gibi çağ dışı anlayışa ayak uydurup böyle anlamsız çıkarımlar yapmayın.
edit:
''bu kadar da yalaka olma''
''kız düşüyor mu böyle birader''
''"kodono yordom odon orkok olmoz"
olması gereken bir durumu dile getirdim diye bir sürü mesaj atmışsınız çoğu da eleştiriden çok direkt saldırı amaçlı ama canınız sağ olsun herkes aynı düşünecek diye bir kural yok. fikirlerimin arkasındayım.
not: kadın deyince beyniniz sadece tek yere çalıştığı için bu tepkileriniz normal geliyor.
(bkz: persepolis) totoları yerse..
bu filme sponsor olanın, bu filmi çekenin ve bu filmi solanlarında gösterecek patronların kafasına sıçayım.
attığı şu jeneriklik gol nedeni ile aykut tarafından haftaya kadroya alınmayacaktır.
kütahya e tipi cezaevi'nde bulunan yürekli abiler, öz kızına tecavüz eden bu yaratığı lütfen gerekli şekilde ağırlayın. (bol acılı olsun)
edit: bazı sığırlar "bol acılı olsun" yazımı 'tecavüz' olarak algılamış yahu senin aklın hep oraya çalışıyorsa zaten benim elimden bir şey gelmez.
edit: bazı sığırlar "bol acılı olsun" yazımı 'tecavüz' olarak algılamış yahu senin aklın hep oraya çalışıyorsa zaten benim elimden bir şey gelmez.
benim bu erkek. 30'a ramak kaldı evim yok işim yok araba hak getire.
intihar mi ediyoruz yoksa siz öldürüyor musunuz?
intihar mi ediyoruz yoksa siz öldürüyor musunuz?