yine hangi yandaş zengin olacak acaba.. ben bu insanların eğitimi, öğretimi ya da gelecek nesilleri düşündüğüne ihtimal vermiyorum. yine birileri ihaleyi alacak, keselerini dolduracak ama medya bazında eğitime yenilik getirdiler diye kahraman ilan edilecek.. eğitim alanında dizüstü bilgisayardan önce düzeltilmesi gerekilen o kadar saçmalık var ki sıra buna gelene kadar........
edit: küfür eden yazar arkadaşlarım. bunlar benim öznel fikirlerim ve buraya aktardım sizin de varsa sizler de aktarın okuyalım. küfür ve hakaret ile inanın bir yere varılmaz zihniyeti değiştirin beni şaşırtın.
edit2: önceki verilen tabletler çöp oldu kimse kullanamadı, (fatih projesi) yani ben demek istiyorum ki 'önce eğitim öğretim bir düzelsin sonra böyle destekler sunulur.' kimse sunulmasın demiyor ama zaten rezalet olan sisteme her sene farklı bir saçmalık sunarak geliyorsun ve bu başarıya dahi ulaşmadan seneye farklı bir proje sunuyorsun..
peki ne oluyor? her proje başarısız, eğitim hala kötü ama birileri sürekli zengin. demek ki eğitim hikaye ihale şahane...
edit3: küfür yağmur gibi yağıyor ayıp yahu vallahi ayıp zihniyetinizi az çok biliyordum ama iyice tescillediniz.
02.04.2018 · 7. sıra
scentofawoman
01.04.2018 10:52 ~ 16:04