Sık geçen başlıklar

damacana su fiyatları 6

ekşi'de gör
üstteki arkadaş saka suya 57 lira vermiş ben bugün aynı suya 62 lira verdim bölge beyoğlu demek ki fiyatlar da değişiyor sucuya göre 10 gün önce aldığım damacana suya 50 lira vermiştim.
59 tl olmuş. tayyipistler bu sizin eseriniz, gurur duyun!

ek: bu entry bazı tayyipistleri zıplatmış orası belli. muhaliflere terörist demeyin fena olursunuz...
korusu istanbul 40 tl.
artık iyice bokunu çıkarmadınız mı ya.
dolar altı aydır aynı fiyatta. benzin mazot 6 ay öncesine göre daha düşük fiyatta ama ne hikmetse bu damacana su fiyatları son 6 aydır hiç durmaksızın artmaya devam ediyor. enflasyon %61 yersen...
avrupa ve abd'de de şişelenmiş sular pahalı, çünkü musluk suları temiz, oradan içiyorsunuz. şişelenmiş sular "egzotik" reklamlarla pazarlanıyor, sürümleri az. bizdeki şişelenmiş su endüstrisi inanılmaz bir üretim ve lojistik gücüne ulaştı çünkü musluk suyunu temiz olarak ulaştırma yatırımı yerine mazot yakarak taşımak daha kolayımıza geliyor. alın size ekonomide verimsizlik örneği.

(bkz: suyu boru yerine damacana ile taşımaya çalışmak)
tekrar tekrar kullanılan o damacanaların bazı evlerden, işyerlerinden, fabrikalardan, otellerden, hastanelerden ne hallerde geri döndüğünü görseniz, bedavaya verseler bir daha evinize sokmazsınız !!!

sirkülasyonu çok olan, ürünün güneş görmediği marketlerden veya damacana bayilerinden 6×1,5 lt kolilerinden veya 5 lt'ilk pet sulardan alın.

doğru marketlerden alırsanız, damacanadan da ucuza gelir.

başlangıçta taşıması zor gibi gelir, bir süre sonra spor yerine geçer.

çevre kirliliğine neden olur sanmayın. boşalan petleri iyice büktükten sonra kapağını takıp, mümkünse geri dönüşüm kutularına, yoksa standart çöp kutularına atın. çöpte en kolay ayrıştırılarak geri dönüşüme sokulabilen bir malzemedir bu şişeler.

yıllarca hergün 4 tır dolusu (5000'den fazla) boş, bir o kadar da dolu damacana görmüş biri olarak tekrar ediyorum;

damacana al-ma-yın !!!