Sık geçen başlıklar

yemeksepeti'nde dolandırılıyor olmam 1

ekşi'de gör
black mirror bölümü gibi ürküten bir skandala konu olan durum. anladığım kadarıyla siparişler suser'ın kendi kredi kartından karşılanmıyor (son 4 hane benim değil gibi demiş), dolayısıyla maddi olarak -şimdilik- giren çıkan bir şey yok. ama kişisel bilgiler vb. hepsi kabak gibi ortada ki bu da uzun vadede daha büyük sıkıntılar yaratabilir gibi. yemeksepeti'nin böyle bir durumda "30 günde hesabınızı silebiliriz, onun için de e-posta lazım" demesi ayrı bir rezalet. e-posta en fazla, hesap silinmeye kalkışıldığında onaylamak için bir onay e-postası şeklinde işe yaramalı. 30 günde nasıl hesap siliniyor allah aşkına?!

suser kişisinin ys hesabına sıklıkla girip kendi kredi kartı bilgileriyle ilgili dikkatli olması gerekiyor, bugün hesabı hackleyen yarın kredi kartı bilgilerine de ulaşıp onları da ekler. vay arkadaş herifçioğlunun biri almanya'dan buralara bağlanıp ne dümenler çeviriyor...