bu arkadaş hakkında hiç bir bilgim yok.
bugün söylediği lafı da duymadım.
sadece linç var diye geldim.
kesinlikle haksız, bir daha asla onun sütünü içmiyorum ve kendisini boykot ediyorum.
böyle yapıyorduk değil mi gençler.
21.05.2017 · 13. sıra
takim elbise ile yuzen adam
20.05.2017 00:37