Sık geçen başlıklar

tucoramires 14

ekşi profili
yandaş sitelerde, rahmetli için öyle kötü şeyler yazıyorlar ki, tek sebep, yere düşmeden önce akp-israil ilişkisini onların ayacağı dilde söyledi diye, şimdi attığı iftiralar yüzünden çarpıldı diyen dangalaklar var, berbat bir ülke burası ya, keşke hepsi ölse.
fenerbahçe'liyim ama, açıklama gereksiz uzun, pek çok cümlesi yersiz, dürüst olmak gerekirse, evet hakeme küfür edildi, yönetmeliğe göre cezası bu kadar az olmamalı, ama bunu savunmak sana düşmez, bir kere hakem rezaletti, hepsi bir yana, açıklama da sanki hakem bir devlet büyüğü gibi lanse ediliyor bu adam dokunulmaz değil, yeri gelir küfür de yer, sen hem hakemlerden çok çektik de hem de savun yanlış, o kadar cümlenin içinde mahmut uslu'dan söz etmemen ayrıca komik, adam başlı başına fenerbahçe'yi sevmemeye neden, ilk önce kendimize bakalım
not: çare ali koç