Sık geçen başlıklar

büyük koç holding boykotu 3

ekşi'de gör
aklı çalışmayan biri "opetten benzin almıyorum" demiş. ulan o zaman benzin alırken sor bakalım hangi rafineriden geliyor dikkat et de tüpraştan gelmesin. ahahahaha
bir insanın ailesi türkiye'nin en büyük şirketler grubunun sahibi olsun
ve ihracattan ziyade daha çok iç pazardan,kendi vatandaşından elde
ettiği gelirle bu büyüklüğe gelmiş olsun,sen de nasıl bir holiganizm
hastalığına tutulduysan koskoca bir camia ve taraftarlarını direkt
hedef alıp, onları aşşağılamaya çalışarak kendi aile şirketini bir camianın
karşısında konumladırırsın.hakikaten akıl alır gibi değil.

bu açıklamalardan sonra zaten koç grubu ürünleri satın alan bir
galatasaray'lı da kendine galatasaray'lıyım demesin.
bir de büyük boykot yazmış amk aymazı, ulan cebinde 100 lira varsa 30 lirası koç'un.