biseksüel bir erkekle evlenir miydiniz?
Sık geçen başlıklar
sunger zort 13
ekşi profiliyılmaz güney'in aile avukatının açıklaması:
"bugün türkiye'de; kolluğun, iktidarın, kolladıklarının ve cezasızlık politikalarına, kadınlara, kürtlere, işçilere, devrimci güçlere, lgbti+'lara yönelen sistematik saldırılara karşı ses çıkaramayan yeni dönem sanatçılarının hatırası milyonlara barış ve umudu çağrıştıran yılmaz güney'i hedef koymasını, manipülasyona maruz kalan milyonlara göz kırpan samimiyetsiz bir alkış alma hezeyanı olarak görmekteyiz."
ne alaka abi? bütün tuşlara basıp, hassas noktalara dokunarak üste çıkmaya çalışamazsın.
"bugün türkiye'de; kolluğun, iktidarın, kolladıklarının ve cezasızlık politikalarına, kadınlara, kürtlere, işçilere, devrimci güçlere, lgbti+'lara yönelen sistematik saldırılara karşı ses çıkaramayan yeni dönem sanatçılarının hatırası milyonlara barış ve umudu çağrıştıran yılmaz güney'i hedef koymasını, manipülasyona maruz kalan milyonlara göz kırpan samimiyetsiz bir alkış alma hezeyanı olarak görmekteyiz."
ne alaka abi? bütün tuşlara basıp, hassas noktalara dokunarak üste çıkmaya çalışamazsın.
çünkü yayanın ezilme ihtimali var. sürücünün ise böyle bir riski yok. yani sürücü fiziksel olarak güçlü dırumda. bu ülkede güçlü olup zayıfın hakkını teslim edecek insan çok az. zayıfsan bekleyeceksin kenarda diyor işte sürücüler de.
yüksek bütçeli prodüksiyonla ucuz şeyler satıyor bence cem yılmaz. 90'lardan bu yana "en komik sensin" diye diye egosunu beslemişler. kendince bir sinema ekosistemi oluşturduğundan da kimse laf söylemiyor. söyleyen olursa da çevresinden savunma ve güzellemeler geliyor. gösterisini eleştiriyorlar demet evgar'dan cevap geliyor, dizisini eleştiriyorlar zafer algöz'den tepki geliyor. adam koskoca zafer algöz ama 5 litrelik yağ şişesinin yanına bantlanmış hediye spatula gibi duruyor cem yılmaz'ın yanında.
bir hintliyseniz (bkz: kanal 7)
cami tarayan sapıklarla bu saldırının intikamını alacak sapıkların ayni elden cıkma olduğu o kadar belli ki. güzel tiyatro.
"ben sana verdim, bana ne iş benden çıktı" ve "ben karışmam" diyerek sürekli sorumluluk bende kalmasın planı üzerine konuşan çalışanların varlığı.
başlığın sonuna "arıyorum" yazmayı unutmuşsun dostum.
biraz da susam ekeleyelim mi siparişinizin üstüne ?
sevgili yazıp 3169'a gönderiyorum,cebime geliyor.
ortalama 9:00-20:30 çalışan biri olarak koş koşa giderim ikisine de.
bazı insanlar sadece kötüdür. izah, sebep aramaya gerek yok. çektirdiklerini çekmeden ölmezsin umarım şeytani mahlukat.