yani özetle diyor ki;
** bu grup tc ortalamasının çok altında kalarak bırak sosyal medya, internete bile girmemektedir. mağaraya dahi henüz internet bağlatmamışlardır. doğaldır ki hatiri sayılır kısmı dünyadan ciddi oranda bi haberdirler.
** grubun büyük çoğunluğunda bilinç, analiz, sorgu, eleştri falan yoktur, neden? çünkü %68 oranında yekten bir isme kapılıp gitmektedirler, o isim bir gün olmasa ne yapacaklarını bilemeyeceklerdir.
** ağırlıkla sadece duymak istedikleri şeyleri söyleyen kaynaklara itibar ederler, acaba? diye sormazlar.
** daha da bombası; bu gruba, iyi misiniz, rahat mısınız, geleceğinizden ümitli misiniz, önümüzdeki günler size iyi şeyler getirecek mi diye sorulduğunda yine ağırlıkla "yok ümitli değiliz" demekte ancak buna sebebiyet veren oluşumları da aynen desteklemektedirler.
aslında en özetle ; kafalar bi'dünya takılmaktadırlar.
itiraf gibi anket olmuş lan...
Sık geçen başlıklar
paestum 7
ekşi profili(bkz: hepsicaiz.com)
lan venezuela'da %51 ile fabrikaya çökmüşler çok mu?
%51 ile çökülen ülke biliyoruz biz.
%51 ile çökülen ülke biliyoruz biz.
dunyada sadece 3 ülke kalmasıyla sonuçlanır.
"anadolu topraklarında yüzyıllardır hüküm süren barış ve huzur ortamı....." ndan sonrasını okumadım.
belli ki başka bi anadoludan bahsediliyor, bizimle pek bi ilgisi yok.
belli ki başka bi anadoludan bahsediliyor, bizimle pek bi ilgisi yok.
hayret ki, fiat sürücüsünün, eşinin gözleri önünde 16 yerinden bıçaklanıp, kafasının levye ile patlatılmaması ile dikkat çekmiş, bizim versiyonların genelinden ayrılmıştır.
adamlar ne kadar kızsa da alkışlayarak protesto edebilmiş, bir moto abi de protestosunu çiçek atarak sonlandırmış.
hatta bir ara millet işi eğlenceye vurmuş, gülüp eğleniyorlar.
tabi işin içinde italyanca küfürler olabilir.
velhasılı, her durumda nasıl sabredilmelidir, nasıl insan olunur konusuna güzel bir örnek.
adamlar ne kadar kızsa da alkışlayarak protesto edebilmiş, bir moto abi de protestosunu çiçek atarak sonlandırmış.
hatta bir ara millet işi eğlenceye vurmuş, gülüp eğleniyorlar.
tabi işin içinde italyanca küfürler olabilir.
velhasılı, her durumda nasıl sabredilmelidir, nasıl insan olunur konusuna güzel bir örnek.
lan şimdi t.c. ankara 5. sulh ceza hakimliği ciddi ciddi bu başlığı mesai konusu mu yapmış?
şimdi akşam bu eylemi gerçekleştirsem suç mu olacak?
yani periscope açıp, osurarak uyuyup, sabaha da deneyimlerimi bu başlık altında paylaşamıyor muyum, anlamadım ki???
şimdi akşam bu eylemi gerçekleştirsem suç mu olacak?
yani periscope açıp, osurarak uyuyup, sabaha da deneyimlerimi bu başlık altında paylaşamıyor muyum, anlamadım ki???