"anadolu topraklarında yüzyıllardır hüküm süren barış ve huzur ortamı....." ndan sonrasını okumadım.
belli ki başka bi anadoludan bahsediliyor, bizimle pek bi ilgisi yok.
25.12.2016 · 18. sıra
paestum
17:03