Sık geçen başlıklar

periscope'u açık unutup osurarak uyumak 4

ekşi'de gör
(bkz: canısı)
hem osurarak uyu hem periscope aç
biz mi dedik periskopun karşısında osurarak uyu diye hadi uyuyosun niye osuruyosun hadi osuruyosun niye uyuyosun
unutma sabire eller ayırsa bire yıllar ayırsa bire yollar ayırsa bire biz osurmadan uyuyamayız.
bu başlık adıyla yapılan başvuruyu okuyan hakimin yüz ifadesini çok merak ediyorum. mesleğe yıllarını vermişsin hakim olmuşsun önüne osuruk yazan bir dosya geliyor gülmekten yarılırsın amk.
lan şimdi t.c. ankara 5. sulh ceza hakimliği ciddi ciddi bu başlığı mesai konusu mu yapmış?
şimdi akşam bu eylemi gerçekleştirsem suç mu olacak?
yani periscope açıp, osurarak uyuyup, sabaha da deneyimlerimi bu başlık altında paylaşamıyor muyum, anlamadım ki???