metrobüs aldım. saat başı zincirlikuyudan kalkıyor. sadece premium üyeliği olanlar binebiliyor. bazen diyorsunuz ya hani "ya bomboş gidiyor niye durmadı durakta" aha o metrobüste biz varız. teşekkürler ekşi.
kızgın edit: beddua mı ettiniz naptınız. oturduğum koltuk ıslaktı. götüm ıslandı.
01.03.2018 · 33. sıra
metrobuste yer kapan muhendis
28.02.2018 13:21 ~ 16:31