Sık geçen başlıklar

dynamico 7

ekşi profili
yukarıda 7 senedir game of thrones'u onunla izliyoruz diye fanatiklik yapmış birileri
çok üzüldüm, 7 senede insan nasıl ingilizce öğrenemez, bi gıdım geliştirmez kendini?
tanrı bile dünyayı altı günde yaratmışken benim altıncı günde teslim olmama neden şaşırdıklarını anlamıyorum.

demiş orospu çocuğu, ulan bi aileyi yok ettin, betimlemelerini sikeyim ben senin