verin bu adama sonra keyifle oturduğunuz kafeler, barlar muşluların, vanlıların, şırnaklıların eline geçince yediğiniz dayak, gördüğünüz kötü muamele yüzünden burada "kadıköy eski kadıköy değil" diye, "kadıköy'de paramızla rezil oluyoruz" diye götünüzü yırtarsanız ağır sikerim sizi. tatava yapmayın emre kınay'a basın geçin. kemal kılıctaroglu da anlasın tepeden inme iş yapılamayacağını.
Sık geçen başlıklar
cok canim acidi ceksene elini 7
ekşi profiliyok amk saygım maygım. önüme bok koyduklarında saygısızlık olmasın diye yiyor muyum? hayır. o zaman senin bok fikirlerine de saygı göstermek zorunda da değilim.
ne olgunluğu lan. bir arkadaşım doyasıya bakmak için zift gibi siyah içini göstermeyen gözlüğe dünya para saydı. takıyor gözlüğü göt meme ne verdiyse yaradan.
oradakilerin kıza bir şey dememelerinin sebebi "ulan bunu sadece ben mi görüyorum?" korkusudur.
seni engellemeden önceden şunu söylemek isterim furkancığım, gayet atatürkçü bir ortamda çalışıyorum ve içkili ortamımız da oluyor. bu ortamlarda içki içmek istemeyen arkadaşlarımıza neden içmiyorsun diye bir kere bile sorulmadı. "ben alkol almıyorum abi" dedi çocuk ve "ok abi tamam" dedik bitti. aramıza katılmak istemese alkollü ortamdan rahatsız olsa yine sırtımızı dönmeyiz çünkü biz mal değiliz.
ama aynı şekilde aşırı dindar iş yerinde de çalıştım. o iş yerinde ise değil toplantılarda içki içmek, özel hayatında içki içmeye kalksan hatta onu bırak kredi kartında tekel alışverişi görülsün iş akdin fesh ediliyordu.
şimdi yazdıklarıma inanmayabilirsin, ama şunu bil ben yalan söylemiyorum. yaşamış biri olarak söylüyorum seküler dediğin atatürkçü insanlar dindar tayfadan daha hoşgörülü ve insancıl tatlım.
ama aynı şekilde aşırı dindar iş yerinde de çalıştım. o iş yerinde ise değil toplantılarda içki içmek, özel hayatında içki içmeye kalksan hatta onu bırak kredi kartında tekel alışverişi görülsün iş akdin fesh ediliyordu.
şimdi yazdıklarıma inanmayabilirsin, ama şunu bil ben yalan söylemiyorum. yaşamış biri olarak söylüyorum seküler dediğin atatürkçü insanlar dindar tayfadan daha hoşgörülü ve insancıl tatlım.
başkanlık sistemine geçsin o zaman pepsi.
gerçektende arabalar insabların egosunu yansıtıyormuş. kaç sayfa olmuş dalga geçen yok. herkes usul usul görüş belirtmiş.