Sık geçen başlıklar

ayriyazilmayande 7

ekşi profili
merak etmeyin, bı çay içerler karakolda. sonra o polisleri, amirleri bir güzel siker medya, politikacılar, halk.

hemen akp'liler doluşmasın; bakkk onlar da yapıyor, demek ki bizde de olması normal, diyerek. o işler orda öyle değil.

alın bakın millet nasıl sikiyo polisleri;

https://mobile.twitter.com/… police&src=typed_query

onlar da yapar, ama fark; hesap verecekleri bir halkı var. yoksa amerikalıların iyi insan olmasından kaynaklı değil.
hükümet kafasına göre ota püsürüğe zam yapıp, yeni vergiler koyarken neden biz mal gibi sadece ah vah çekiyoruz. yiyeceğimiz iki jop amk . biz böyle eşşek olursak semer vururlar da vururlar.

edit; abi kim terörist diyecek. lgbt'ciler kadar olamıyor muyuz. kalabalıklar toplanacak, pankart, döviz taşıyıp yürüyecek. hiç mi 90'ları yaşamadık.
neden illa dhpc'nin sulandıracağı gösteriler gelir aklınıza .
olm bu ne ya bildiğin arka sıradakiler dizisinin behzat ç'li versiyonu olan dizi.

senaryo şu şekilde; didiştiği asi gariban öğrencilerle arası çok iyi olacak. abi kardeş hesabı.
ferrarili bebe behzat'ın kıza yamuk yapıp gerçek yüzü ortaya çıkınca kız kıvırcıkla manito olacak.
falan filan oto geçiş sistemiyle zapping yaparım artık.