muhalif kesimin örgütsüz, lidersiz ve dolaylı olarak da korkak olmasından dolayıdır. bu zamlar bana dokunmuyor edebiyatını bırakın bence de gerçeklerle yüzleşelim. muhalif çoğunluk konfor alanından çıkmak istemiyor. herhangi bir protesto kültürü de yok. ama en önemlisi bence başsız yani onları azcık da olsa cesaretlendirecek, onlara örnek olabilecek biri yok.
evet, muhalif çoğunluk olarak lgbtililer kadar olamazsınız çünkü sizler hala bu toplumun normlarının dışında bir hayat sürmüyorsunuz. normların çoğuna aşinasınız ve onları takip ediyorsunuz, bir şeyleri protesto edememek de onlardan biri. zaten muhalif çoğunluk olarak lgbti gibi protestoya hazır grupları da desteklemiyorsunuz çünkü yine normların dışına çıkamıyorsunuz. kısaca zam protestosu öyle internetten örgütlü şekilde yapılacak bir şey olmaktan çoktan çıktı, bir liderin parmak göstermesi olmadan da gerçekleşmez. burada bana ne, onlar düşünsün yazıp ay sonunu zor getirmeye devam edebiliriz.
05.07.2018 · 24. sıra
werascus
04.07.2018 00:06