ak parti cebinden mi verdi o tünelin parasını? o zaman susacaksın.
o tünel türkiye cumhuriyeti tarafından yapılmıştır ve tünel yapmak cumhuriyeti yöneten hükümetin görevidir. vatandaş da o tünelden geçerken istediğini yapar, ne yaptığını size soracak değil.
ayrıca tünel paralı aq adam parasını vermiş geçiyor, size ne oluyor?
25.06.2019 · 41. sıra
invector
24.06.2019 13:57