ford c-max'de de karşılaşılan durum. yani en azından iki yıl önce ben bunu çok kullanıyordum.
kullanma amacıma gelirsek, bazen birisi takip mesafesi denen naneyi hiçe sayardı. ben de önce bagajı açardım, gel içeri gel gibisinden. tabi egea'ya göre avantajı aynı zamanda tek tuşla seyir halindeyken bagajı da kapatabiliyordunuz.
27.10.2016 · 29. sıra
ggm
08:38