2 gün önce mcdonald's ta bir şeyler yedim. saat gece 10 gibiydi ve masaları toplayan minimum 55-60 yaşında bir abiydi. ihtiyacı olmasa o saatte orada olmaz değil mi ?
benden önce masada oturanların boşlarını aldı sadece 1 kere teşekkür ettim inanılmaz mutlu oldu.
kalkarken de kendi çöpümü kendim attım, kolay gelsin iyi akşamlar dedim gene inanılmaz mutlu oldu ve bir sürü olumlu dilekte bulundu benim için.
insanları mutlu etmek aslında bu kadar kolay.
Sık geçen başlıklar
versaceprecious 7
ekşi profilikesinlikle zurna. tarifsiz.
nokia 6600 - “kuranın üstüne basan kızın son hali”
milliyetçilere üzülüyorum.
her seferinde "doğru adam" diye bir piyon lider buluyorlar kendilerine. sonra o lider gidip "milliyetçiliği ayaklarımızın altına aldık" diyebilen adama destek çıkıyor. haliyle eleman oluyor.
eleman tabi. aynı devlet bahçeli gibi sinan oğan'da bir eleman.
her seferinde "doğru adam" diye bir piyon lider buluyorlar kendilerine. sonra o lider gidip "milliyetçiliği ayaklarımızın altına aldık" diyebilen adama destek çıkıyor. haliyle eleman oluyor.
eleman tabi. aynı devlet bahçeli gibi sinan oğan'da bir eleman.
7-8 yaşlarımdayken çok sık bursa-istanbul gidip geliyorduk. eskihisar - topçular vapurlarına haftada en az 1 kez biniyordum. çokta seviyordum.
oyuncağını istedim. aradı bulamadı benzer bir şey. o zamanlar arabalı vapurların oyuncağı yoktu belki. hala var mı onu da bilmiyorum.
mukavva aldı, 2-3 akşam emek verdi ve kendisi yaptı kesip biçip hesaplayıp.
en güzel hediyedir heralde hayatımdaki.
bir süre sonra ben onu ortada bırakmışım oynarken, görmeyip üstüne basmış. tekrar uğraştı tekrar yaptı hatta.
oyuncağını istedim. aradı bulamadı benzer bir şey. o zamanlar arabalı vapurların oyuncağı yoktu belki. hala var mı onu da bilmiyorum.
mukavva aldı, 2-3 akşam emek verdi ve kendisi yaptı kesip biçip hesaplayıp.
en güzel hediyedir heralde hayatımdaki.
bir süre sonra ben onu ortada bırakmışım oynarken, görmeyip üstüne basmış. tekrar uğraştı tekrar yaptı hatta.
suan neyin ne olacağı belirsiz bir piyasada nakitte kalmak lazim diye düşünüyorum. degil ev, lazim değilse çöp bile almama taraftarıyım.
her karanlık tünel bir gün ışığa çıkar. bunu unutmamak gerek