(bkz: bazı insanların hala burçlara inanması)
çok enteresan.
Sık geçen başlıklar
bunker tepesi dusleri 5
ekşi profilivalla kim kimden soğuyor tam anlamadım ama, gerek kadın gerekse erkek işte şu sebepten ötürü soğurlar birbirinden, turgut uyar özet geçmiş;
' bir kırgınlık yok değil içimde. buluyorum nedenini. en çok sevilen olmamak. '
hadi haksızsın bunker deyiverin hele.
( diyemedi )
' bir kırgınlık yok değil içimde. buluyorum nedenini. en çok sevilen olmamak. '
hadi haksızsın bunker deyiverin hele.
( diyemedi )
sözlükte, herkesin kendi alanındaki soru ve sorunlara cevap verilabilmesi amacıyla oluşturulan bir veritabanı vardı, lakin adını bulamadım. o yüzden buraya yazıyorum. ( bilen varsa hatırlatabilir )
arkadaşlar; elementler ve değerlerinin hesaplanmasıyla ilgili yardıma ihtiyacım var. kimya ile arası iyi olan birisi ulaşırsa sevinirim.
( entry işlevini yerine getirdikten sonra silinecektir )
hhsjs; eksilemek yerine yardımcı olaydınız daha iyiydi sanki
arkadaşlar; elementler ve değerlerinin hesaplanmasıyla ilgili yardıma ihtiyacım var. kimya ile arası iyi olan birisi ulaşırsa sevinirim.
( entry işlevini yerine getirdikten sonra silinecektir )
hhsjs; eksilemek yerine yardımcı olaydınız daha iyiydi sanki
sen çok yanlış gelmişsin kardeş diyerek girizgah yapmak istediğim tespit. lakin şöyle bir şey var; evlilikte seks bitmiyor, seksten alınan haz azalıyor. şu da hatalı; evlilikte seksin ve seks hayatının durağanlaşmasının sebebi yek olarak ' evlilik, evlenmiş olmak ' değildir.
a dangerous method filminde, michael fassbenderin canlandırdığı, psikanalitik bilimin öncülerinden carl gustav jung'a atfedilen cümle de karakterimiz şöyle diyor;
'' aynı çatı altından yaşayan bireyler için seks artık bir alışkanlık oluyor. ''
tam olarak budur.
kafa ütülemeye gerek yok.
a dangerous method filminde, michael fassbenderin canlandırdığı, psikanalitik bilimin öncülerinden carl gustav jung'a atfedilen cümle de karakterimiz şöyle diyor;
'' aynı çatı altından yaşayan bireyler için seks artık bir alışkanlık oluyor. ''
tam olarak budur.
kafa ütülemeye gerek yok.
ben.
kimseyi merak etmiyorum, kimse de beni merak etmesin.
zorunlu edit : ulan nasıl bir eziklikle katmerlenmiş aşağılık kompleksiniz var da; özel mesaj yoluyla küfrediyorsunuz anlamıyorum. ben merak etmiyorum işte sikik; hiç tanımadığın birini hangi makul gerekçelerle etiketliyorsun. piç kuruları ya. evvelden şu entriyi de yazmıştım ; (bkz: #65874197)
neyse, sakinim tamam. orospuçocuğusunuz çok ya. valla bak.
kimseyi merak etmiyorum, kimse de beni merak etmesin.
zorunlu edit : ulan nasıl bir eziklikle katmerlenmiş aşağılık kompleksiniz var da; özel mesaj yoluyla küfrediyorsunuz anlamıyorum. ben merak etmiyorum işte sikik; hiç tanımadığın birini hangi makul gerekçelerle etiketliyorsun. piç kuruları ya. evvelden şu entriyi de yazmıştım ; (bkz: #65874197)
neyse, sakinim tamam. orospuçocuğusunuz çok ya. valla bak.