Sık geçen başlıklar

sözlükçülerin ilk cep telefonları 7

ekşi'de gör
ericsson 388 yanlış hatırlamıyorsam.

sene 96 olmalı. şimdi akıllı telefonların tüm yüzü ekran ya, bu telefonun ekranı 2 satırdan ibaretti.
bebeler bilmez. (bkz: sagem) ne oyun vardı ne polifonik müzik. bomboş telefondu. zaten babam da o yüzden almıştı, derslerime kafa yorayım diye. halbuki gözüm kaldı 3310larda, t10larda.
(bkz: bosch com 509)

milenyuma girmeden once ablamla ortak kullandigimiz kutuk gibi telefondur. o donem 15-20 kglik deterjanlarin icinden de hediye olarak cikiyordu bu telefon. bir de kustahti ki sormayin. misal sesini kapatirdiniz ‘ses zaten kapali’ seklinde uyari verirdi.
panasonic gd90 bir arkadaşımdan ikinci el olarak iki taksitle 80 milyona almıştım. titreşimi vardı ve ekran rengini ayarlabiliyordun, o zamanlar için ekstra özelliklerdi. evde parke üzerinde titreştirerek kendi ekseni etrafında dönmesini sağlardım, annem ve kardeşime " bakın titriyor ve dönüyor" derdim. hala dalga geçiyorlar bu konuda benimle ama neyse