--- spoiler ---
üst edit: sözü söyleyen başka biriymiş, çeşitli mesajlar geldi diğer yazarlardan. bir sazan edasıyla atlamış bulundum. yine de bu felaketin ortasında olan birinin bunu ciddi ya da gayriciddi şekilde söylemiş olması çok üzücü.
--- spoiler ---
koyu tenlilerin ölümü daha az üzücü demek isteyen bir kişinin söylemi.
tüm dünyadan, dolayısıyla farklı farklı ırklardan yardım beklerken böylesi ırkçı bir söylem hiç uygun olmamış. hatta ırkçı söylem olmasını bırak, direkt kendisinin ırkçı olması hiç kabul edilebilir değil.
biz, ukraynalı kadın mülteciler geliyor gibi hadsiz şakalar yapanlara kızarken adam kendi ağzıyla halkının açık ten, renkli göz özelliklerini pazarlıyor. bu ikisi aynı kafa.
Sık geçen başlıklar
aslinda baska bir nick istiyordum 8
ekşi profiliinsanlar neler yiyor. birbirlerine neler ikram ediyorlar böyle.
erkek olarak kadın hakları ve kadın erkek eşitliği savunması da mı yapamazsın mesela?
yılanın illa size de mi dokunması gerekiyor? bu kafada olursanız, merak etmeyin. o yılan öyle ya da böyle size de dokunur bir gün.
yılanın illa size de mi dokunması gerekiyor? bu kafada olursanız, merak etmeyin. o yılan öyle ya da böyle size de dokunur bir gün.
(bkz: şeyma subaşıcılık)
1(siz) + 3(erkekler) okeye hazir 4 kisi. seytaniniz bol olsun gencler.
adaletten bağımsız.
bizim askerlerimiz onlarin memleketinde ölürken onlarin burada umursamazca ve pişkince yasamalari beni sinirlendiriyor.
askere gidebilecek yaşta olan suriyeliler gerekli egitim verildikten sonra topraklarini savunmak icin gonderilmelidir!! yoksa florya sahilinde "suriye" diye tezahurat yaparak* ulkelerine olan sevgilerini gostermis olmuyorlar. onlar florya sahilinde keyif catarken bizim askerlerimiz suriye' de ölüyor! bu irkciliksa, üzgunum ama irkciyim.
askere gidebilecek yaşta olan suriyeliler gerekli egitim verildikten sonra topraklarini savunmak icin gonderilmelidir!! yoksa florya sahilinde "suriye" diye tezahurat yaparak* ulkelerine olan sevgilerini gostermis olmuyorlar. onlar florya sahilinde keyif catarken bizim askerlerimiz suriye' de ölüyor! bu irkciliksa, üzgunum ama irkciyim.
mesut komiseri senaryo geregi nereye sureceklerini merak ediyorum.