ben güzel sevilen kadınları kıskanıyorum.
babaları tarafından da güzel sevilen kadınlar var, duygusal ilişki anlamında güzel sevilen kadınlar var. ben her iki tarafta da çok şanslı olamadım.
güzellik vs onların benim nezdimde çok bir karşılığı yok. ama bazı kadınlar var görüyorum, hayatındaki erkek tarafından yoğun bir sevgi koruması içerisinde. evet koruması diyorum çünkü sevilmek, insana başka bir özgüven ve güç veriyor bence. her halükarda, her kararında yanında sevgiyle ona destek olan birisi oluyor. şimdi dışarıdan öyle gözüküyordur demeyin, çok yakından şahit olduğum ilişkiler var. bence hem kadın hem de erkek için özellikle bu devirde yanında böyle biri olması, sevmek ve eş zamanda sevilmek çok büyük bir lüks. hayatınızda sizi seven insanlar varsa, onlara sahip çıkın. dışarıdaki hayat biraz acımasız, piyasa çok kötü kızlar.