Sık geçen başlıklar

kötü ilişki vs yalnızlık 10

ekşi'de gör
mutsuz ilişkiye kendini maruz bırakmak kendi kul hakkına girmektir
yalnızlık öyle güzeldir ki bir kez alıştınız mı vazgeçmek oldukça zordur.

kötü ilişkiyiyle yalnızlığı kıyaslamıyorum bile, çünkü iyi bir ilişkiniz olsa dahi bir şeyler batar, yalnızlığa özlem duymaya başlarsınız tekrar.

sosyal çevreniz ve iyi de bir tipiniz varsa ilişki aklınızın ucundan dahi geçmez. kendinizi sıkmak ve gereksiz sorumluluklar almak istemezseniz.

genel olarak bu durum iki şekilde yaşanır. ya birini çok sevmişsinizdir ve bir daha ilişki istemezsiniz ya da hep yalnızlığı çok sevmişsinizdir ondan vazgeçemezsiniz…
ikisini de dibine kadar yaşamış biri olarak diyorum, tabi ki yalnızlık.

yalnızken yanında kimse olmadığını bilirsin buna göre yaşar, kendini çok şımartmaz, mutlu olmaya çabalamazsın özellikle. bildiğin hayattan beklentini düşük tutarsın.

ama o kötü ilişkide kötü bir günün sonunda başını koyacak bir omuz var dersin başını koyarsın o elinin tersiyle seni iter, mutlu olmaya heveslendirir ama tamamen etmez, hep bir buruk hep bir yarım kalırsınız.

yanınızda duruyormuş gibi görünen ama sizi tek başınıza olduğunuzdan daha mutsuz eden birindense tamamen yalnız olmak 1000 kat daha iyidir.
yalnızlık çoğu iyi ilişkiden bile iyidir, hele ki alışıp hayatını ona göre organize edersen çok iyidir.

kötü ilişki insanı hayattan soğutur.
bana şu sözü hatırlatan versus;

“hiç bir yalnızlık kendini yalnız hissettiğin bir ilişki kadar kötü değildir”

kimindi hatırlayamadım.
yalnızlık yazan idealist dostlara selam olsun.

birçoğunun gerçek yalnızlığın ne olduğunu bilmediklerine eminim.