Sık geçen başlıklar

herseyinteorisinibulanadam 4

ekşi profili
ikisini de dibine kadar yaşamış biri olarak diyorum, tabi ki yalnızlık.

yalnızken yanında kimse olmadığını bilirsin buna göre yaşar, kendini çok şımartmaz, mutlu olmaya çabalamazsın özellikle. bildiğin hayattan beklentini düşük tutarsın.

ama o kötü ilişkide kötü bir günün sonunda başını koyacak bir omuz var dersin başını koyarsın o elinin tersiyle seni iter, mutlu olmaya heveslendirir ama tamamen etmez, hep bir buruk hep bir yarım kalırsınız.

yanınızda duruyormuş gibi görünen ama sizi tek başınıza olduğunuzdan daha mutsuz eden birindense tamamen yalnız olmak 1000 kat daha iyidir.