daha ne kadar dağılacak anasını satayım. birbirine düşman olmayan insan kalmadı ülkede. kendi kendimize düşmanlığımız yetmeyip, yedi düveli düşman edindik.
millet açlıktan kırılıyor, adalet namına bir şey kalmadı memlekette. artık o kadar kanıksadık ki "silivri soğuktur şimdi" diye espri yapma telaşındayız. azıcık sesini yükseltmeye kalksan ya fetöcüsün ya terörist.
hiç korkmadan "milletin amına koyacağız" diyebiliyor artık bazı şerefsizler. daha kötüsü de kimse ne diyorsun lan sen göt senin amk diyemiyor.
siz bir an önce defolup gidin yeter. ne olacaksa olsun, dağılacaksa da bir an önce dağılsın. biz el ele verip dağıttıklarınızı toplar, böldüklerinizi parçaladıklarınızı birleştiririz.
ayrıca erdoğan her ne kadar kendini padişah falan zannetse de, atatürk'ün yanında erdoğan kim diye sorarlar adama. bu devlet atatürk vefat ettikten sonra dağılmamış da, erdoğan gidince mi dağılacak? bırakın boş muhabbeti.
şu görseli de bunu savunan aktrollere ve erdoğan'ın dalkavuklarına bırakayım. belki daha net anlamalarına yardımcı olur.
görseltanım: yıllardır yapılan, kendi seçmenine yönelik algı oyunlarıdır. kişiler, makam mevki sahipleri gelip geçicidir aslolan devlettir.