trabzonspor maçında gene ne mal olduklarını ortaya sermişler. iki gün sonra gene biz başkayız ağbi ya triplerine girerler. her derbide rakibinin kurucusunun * anasına söven tıynette bir kitleden bahsediyoruz. yani bir topluluk düşünün; her derbide, 100 yıl önce yaşamış bir futbol kulübü kurucusunun anasına ağzından tükürükler saça saça sövecek ne yaşamış olabilir?
dolayısıyla rakibinin futbolcusunun annesini çok afedersiniz ama "g*tünden s*kmek" istemelerine çok şaşırmamak lazım. sonuçta b*şiktaş taraftarından bahsediyoruz. her derbide böyle vukuatları vardır bu topluluğun. yıllar da aralarında barındırıyorlar bu tipleri. demek ki sıkıntı münferit değil, kitlesel. muhtemelen de organize şekilde yapıyorlarlar bu mide bulandıran, leş ve iğrenç hadiseleri.
dünyada genellemeyi dibine kadar hak eden bir topluluk varsa aha da bunlardır.
08.11.2021 · 14. sıra
1584
07.11.2021 00:00