minimum küfürle yazmaya çalışacağım.
bu maçın teknik-taktik konuşulacak bir tarafı yok, başından itibaren 0-0 bitirmek için yönetildi ve bunun için gereken her düdük çaldı. ne baskı kurmak isteyen galatasaray istediği tempoyu yakalayabildi, ne de top çevirerek bütün halinde rakip yarı sahaya gitmek isteyen fenerbahçe doğru düzgün set hücum yapabildi. cüneyt avantaj olabilecek her pozisyonda istisnasız düdük çaldı.
birileri bu tff'ye sik gibi maçların oynandığı bir ligdeki şampiyonluk yarışını kimsenin umursamayacağını söylemeli. sen maçları sırf ligin akıbetini kurtarayım diye bu hale getirirsen kimse izlemez. futbol izleyemedikten sonra sikeyim ligi de şampiyonluk yarışını da.
24.10.2017 · 5. sıra
tevfikken
23.10.2017 00:01