kerem(5) ve annesi femme noir arabada müzik dinleyerek yolculuk etmektedir. the last shadow puppets - the meeting place çalmaya başlar.
kerem: anne niye sorry diyor sürekli?
femme noir: çünkü üzgünmüş keremcim.
k: onu anladım, niye üzgünmüş yani?
f: çünkü sevgilisinden ayrılmış.
k: niye ayrılmış peki?
f: söylemiyor şarkıda onu.
k: sevmiyorlar mıymış birbirlerini?
f: seviyorlarmış, o yüzden üzgünmüş zaten.
k: e seviyorlarsa niye ayrılmışlar?
f: bazen olur öyle. kavga etmişlerdir mesela.
k: e biz de seninle ediyoruz ama barışıyoruz. severken ayrılmak çok saçma.
kendime not: çekirdekten yetiştirip çift terapisti yapayım oğlanı.
14.12.2016 · 25. sıra
femme noir
07:48