Sık geçen başlıklar
ortağımın 4,5 yaşındaki oğlu cep telefonumla oynarken birisi aradı. çocuk da açıverdi telefonu.

arayan şahıs "selamınaleyküm" demiş, bizim ufaklık da ne diyeceğini bilememiş, şaşkın bi ifadeyle telefonu bana uzattı,

- ecamko abi al allah arıyo