ben 31 çekince bu kadar kadın katmıyorum prodüksiyona lan.
Sık geçen başlıklar
fink ployd 8
ekşi profilireklam görmemek için para ödüyoruz fakat başlığa yine reklam sabitlemişler. bugün de sözlük yönetimi tarafından niteliksiz dolandırıldık.
başlığı şukela moduna alın ve aleyhte yazan galatasaraylı arkadaşların son entrylerine bakın. bu maç hakkında 4'er 5'er entry girmişler. dün oynadıkları kendi maçlara entry bile girmemişler.
öncesine bakıyorum yine aynı...
bu galatasaraylı olduğunu zanneden ama aslında fenerbahçe düşmanı olan adamlar nasıl boktan bir hayatınız var kim bilir? sözlük yönetiminin artık şu denyolara bir şey yapması gerekmiyor mu?
ben de diyordum ki sözlükte ne kadar galatasaraylı var. meğer bunlar aynı anda hareket eden, her biri 4-5 entry giren, bok gibi hayatını böyle neşelendirmeye çalışan, eğlence anlayışı kahvede okey oynamaktan ileri gidemeyen tiplermiş.
öncesine bakıyorum yine aynı...
bu galatasaraylı olduğunu zanneden ama aslında fenerbahçe düşmanı olan adamlar nasıl boktan bir hayatınız var kim bilir? sözlük yönetiminin artık şu denyolara bir şey yapması gerekmiyor mu?
ben de diyordum ki sözlükte ne kadar galatasaraylı var. meğer bunlar aynı anda hareket eden, her biri 4-5 entry giren, bok gibi hayatını böyle neşelendirmeye çalışan, eğlence anlayışı kahvede okey oynamaktan ileri gidemeyen tiplermiş.
mantı alacak kadar paranız mı yok? bu nasıl versus?
organize suç örgütüne 3 tane polis baskın yapıyor. baskın yapan polisler kapıya sertçe vuruyor. suç örgütü hiç aranmıyormuş gibi kapıya sertçe vurulduğunda kapıyı hemen açıyor. sonra birileri tiyatro deyince fırat tanış alınıyor, kırılıyor.
çiftlikbank olayında batma sinyalleri ilk gelmeye başladığında "batmaz, devlet güvencesi var, ulusal kanallarda reklamları bile hala dönüyor" vs. yazanlar, sonraki aylarda entry'leri silmişti. bu başlıkta da aynı şeyleri yaşama ihtimali olabilir.
ben önceden yaptım bu sorun değil de, be soktuğumun çomarı. senin oy verdiğin parti bunu çıkartıp nasıl da muhaliflere gün doğdu diyebiliyorsun. varsa bir sorunun git oy verdiğin adamlara hesap sor götün yiyorsa.
verilmiş hakları sunan kendi savunduğun ideoloji fakat lafa gelince mustafa kemalin askeyleyine gün doğmuşmuş. sen o yan ağzını sikeyim.
verilmiş hakları sunan kendi savunduğun ideoloji fakat lafa gelince mustafa kemalin askeyleyine gün doğmuşmuş. sen o yan ağzını sikeyim.
her islami oluşum gibi bunların da tek derdi para. müritleri bu yüzden hikayeler, efsaneler uydurmayı çok sever. şunları da bi alsalar ne güzel olacak.
he amk he, seyhiniz cenabet olduğunu odaya girer girmez anlar, he.
he amk he, seyhiniz cenabet olduğunu odaya girer girmez anlar, he.