son derece zarif bir tavırla da, son derece şerefsizce bir tavırla da reddedilmiş bir kadın olarak söylüyorum:
kuru iftira. yalan.
Sık geçen başlıklar
yaren 15
ekşi profili(bkz: #154343825)
"varlığınız için hiçbir kişiye karşı kendinizi borçlu hissetmiyor olmanıza rağmen neden erkekleri sürekli borçlu gibi görüp alacaklı gibi tepelerinde dikilip “gör beni, öv beni” derdindesiniz?"
siz değil misiniz??
ayrıca, kadın milleti beğeni, ilgi ve sevgiyle çalışır, elbette beni gör beni beğen benimle ilgilen diyen davranışları olacak. onunla ilgilenmeyenle ilgilenmemek için.
bunu anlamak bu kadar zorluyor mu sizi ya? o kadar geriledi mi kafalarınız?
"varlığınız için hiçbir kişiye karşı kendinizi borçlu hissetmiyor olmanıza rağmen neden erkekleri sürekli borçlu gibi görüp alacaklı gibi tepelerinde dikilip “gör beni, öv beni” derdindesiniz?"
siz değil misiniz??
ayrıca, kadın milleti beğeni, ilgi ve sevgiyle çalışır, elbette beni gör beni beğen benimle ilgilen diyen davranışları olacak. onunla ilgilenmeyenle ilgilenmemek için.
bunu anlamak bu kadar zorluyor mu sizi ya? o kadar geriledi mi kafalarınız?
allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun, diğer tarafta buranın sıkıntılarından uzak olsun...
bu dünyada tatlı bir adam olmayı seçti, minnettarım...
bu dünyada tatlı bir adam olmayı seçti, minnettarım...
kanal istanbul kabul edilemez. bitti bu kadar.
(bkz: #150668581)
"düşünceli aşık ama fakir erkek mi yoksa bencil arada bir de aldatan çok zengin erkek mi?"
düşünceli, âşık ama fakir erkek. çünkü fakirlik de zenginlik gibi geçicidir, para dediğin kazanılır ama hem düşünceli hem âşık erkeği kolay kolay bulamazsın.
"düşünceli aşık ama fakir erkek mi yoksa bencil arada bir de aldatan çok zengin erkek mi?"
düşünceli, âşık ama fakir erkek. çünkü fakirlik de zenginlik gibi geçicidir, para dediğin kazanılır ama hem düşünceli hem âşık erkeği kolay kolay bulamazsın.
annemi mutlu ettim.
toplu taşıma "kullanılmadığı" halde tıklım tıkış, balık istifinden de sıkı istif halinde. daha nesini sorguluyor bazı başlık sahipleri ben anlayamadım. otobüslerin dolmuşların trenlerin sayısı artırıldı da bizim mi haberimiz yok?
boşanmış kadına bu kadar anlam yüklemek anlamsızmış. yetermiş bu kadar mağduriyet ürettikleri. alt tarafı boşanmışmış, ne abartmışız...
iç anadolu'da, doğu'da güneydoğu'da karadeniz'de akdeniz'de ege'de marmara'da boşanmış kadına ne numaralar çekildiğini, ne kadar fazla rahatsız edildiğini, kadın erkek demeden nasıl bir toplum baskısı uygulandığını bilmezmiş gibi bu yukarıdaki lafları edenler boş teneke kafalıdırlar. vurunca böyle dan dan ses gelir.
iç anadolu'da, doğu'da güneydoğu'da karadeniz'de akdeniz'de ege'de marmara'da boşanmış kadına ne numaralar çekildiğini, ne kadar fazla rahatsız edildiğini, kadın erkek demeden nasıl bir toplum baskısı uygulandığını bilmezmiş gibi bu yukarıdaki lafları edenler boş teneke kafalıdırlar. vurunca böyle dan dan ses gelir.
"edememek" değildir, "etmemek"tir.
ikisinin arasındaki farkı anlayan bunun sebebini de anlar.
ikisinin arasındaki farkı anlayan bunun sebebini de anlar.
gençken daha çok koyar, insan kendini değersiz ve yapayalnız hisseder...
ama yaş aldıkça daha az etkiliyor. hiç etkilemediği bile oluyor.
ama yaş aldıkça daha az etkiliyor. hiç etkilemediği bile oluyor.
"efendi erkekler size ne yaptı?" (bkz: nicknearar) (bkz: #102109495)
efendi erkek yoktur, saygı vardır. efendi görünenlerin tamamı piç çıkmasaydı efendi erkek diye bir şey olabilirdi.
erkekler sevdiklerini sandıkları sürece yani kadını elde edinceye kadar saygılı davranırlar. elde ettikten sonra saygıları biter. yani efendi erkek diye bir şey yok. hepiniz aynı şeyin şeysisiniz.
efendi erkek yoktur, saygı vardır. efendi görünenlerin tamamı piç çıkmasaydı efendi erkek diye bir şey olabilirdi.
erkekler sevdiklerini sandıkları sürece yani kadını elde edinceye kadar saygılı davranırlar. elde ettikten sonra saygıları biter. yani efendi erkek diye bir şey yok. hepiniz aynı şeyin şeysisiniz.
(bkz: #101391315)
"neden sizi sevmeyen, asla gerçekten sevmeyecek olan serseri piçler için çabalıyorsunuz da sizi her şeyden çok sevecek ömür boyu mutlu edecek yıllarca bu hayalle yaşamış efendi insanların hislerine yazık ediyorsunuz?"
biz allah değiliz ki kimin ne bok olduğunu daha tanımadan bilelim? hem bizler ermişlerden de değiliz ki her şeyi en büyük olgunlukla karşılayabilelim, çözümlerimiz muazzam olsun vs...
çok büyük çoğunluğumuz ya babamızdsn ya anamızdan ya da toplumdan yana yaralı bereliyiz, sizin yaşayamayacağınız türde baskılar altındayız. sizi seçerken çoğumuz sizi sevip sevmediğimize bakarız. sizi sevmemiz ise hanginizin bize ne yaşattığına bağlıdır. kimimiz haysiyetimize destek olan adamları severiz kimimiz haysiyetimizi ayaklar altında ezeni. bunu da siz bilemezsiniz. biz bile çoğunlukla bilincinde değiliz ki.
siz neden işin önünü sonunu düşünmeden, sırf gözünüze güzel geldi diye âşık olursunuz ki kadınlara?
"neden sizi sevmeyen, asla gerçekten sevmeyecek olan serseri piçler için çabalıyorsunuz da sizi her şeyden çok sevecek ömür boyu mutlu edecek yıllarca bu hayalle yaşamış efendi insanların hislerine yazık ediyorsunuz?"
biz allah değiliz ki kimin ne bok olduğunu daha tanımadan bilelim? hem bizler ermişlerden de değiliz ki her şeyi en büyük olgunlukla karşılayabilelim, çözümlerimiz muazzam olsun vs...
çok büyük çoğunluğumuz ya babamızdsn ya anamızdan ya da toplumdan yana yaralı bereliyiz, sizin yaşayamayacağınız türde baskılar altındayız. sizi seçerken çoğumuz sizi sevip sevmediğimize bakarız. sizi sevmemiz ise hanginizin bize ne yaşattığına bağlıdır. kimimiz haysiyetimize destek olan adamları severiz kimimiz haysiyetimizi ayaklar altında ezeni. bunu da siz bilemezsiniz. biz bile çoğunlukla bilincinde değiliz ki.
siz neden işin önünü sonunu düşünmeden, sırf gözünüze güzel geldi diye âşık olursunuz ki kadınlara?
(bkz: barış manço)
(bkz: #96665911)
buna cevap veriyorum, o cüzdana bakarız çünkü karşımızda hayattan korkan biri mi var korkmayan biri mi, bunu anlamak isteriz. çalışmayan, parasını kazanmaktan yüksünen, ailesinin veya başkalarının eline bakan erkekten anca erkek olur, adam da olmaz baba da. biz buna bakarız. bebek doğuracağımız için, sırtımıza bir de bebeğini doğurduğumuz erkeğin yükü binmesin diye önce cüzdana bakarız. bu karşımızdakini başka konularda da irdelemeyeceğimiz anlamına gelmez. ama o cüzdanda bir para akışı olmalı, kaynağı alın teri ve hedefi de ailesi olan. kusura bakılmasın. biz bakmayınca siz bizim cüzdanımıza göz dikiyosunuz.
buna cevap veriyorum, o cüzdana bakarız çünkü karşımızda hayattan korkan biri mi var korkmayan biri mi, bunu anlamak isteriz. çalışmayan, parasını kazanmaktan yüksünen, ailesinin veya başkalarının eline bakan erkekten anca erkek olur, adam da olmaz baba da. biz buna bakarız. bebek doğuracağımız için, sırtımıza bir de bebeğini doğurduğumuz erkeğin yükü binmesin diye önce cüzdana bakarız. bu karşımızdakini başka konularda da irdelemeyeceğimiz anlamına gelmez. ama o cüzdanda bir para akışı olmalı, kaynağı alın teri ve hedefi de ailesi olan. kusura bakılmasın. biz bakmayınca siz bizim cüzdanımıza göz dikiyosunuz.
(bkz: 1984)