hayır beklenen ne hindistan gibi otobüslerin üstlerine de mi binelim? daha nasıl kullanılmalı bilemiyorum, yeri geliyor sırt çantamı ayaklarımın üstüne alarak biniyorum.
ama mantıklı bir hareket olurözel araç kullanımı azalırsa. işi gereği kullanan zaten zorunda ama en azından gündelik yaşamda daha da kullanım düşürülüp büyük kiteleler halinde bu uygulanırsa daha büyük bir etki yaratılırdı zamlar adına. alınan yanlış kararların bedeli çeşitli yollarla çeşitli kesimlere ödetilmemeli.
27.11.2021 · 30. sıra
jpxfrd
26.11.2021 00:04 ~ 00:05