Sık geçen başlıklar

marynurse 6

ekşi profili
fethiye'de gerçekleşen, 6 yaşındaki yeğenimin başına gelen rezalettir. belediye, çocuk parkının yanındaki konteynerlara, etraftaki mangal yapan et lokantalarının küllerini buraya
dökmelerine izin vermiş.
cocuk parkına dökmelerine izin verilmesi rezaletini de geçtik, külü kor halinde dökmüşler ve 6 yaşındaki yeğenim kum sanıp oynamak için bir anda koşup icine girmiş ve girdiği gibi çığlık çığliğa bağırış. sonuç 2. derece ayakta yanık

oradaki lokantalar sucu kabullenmemis. soğutup döküyoruz biz demiş. gerekli yerlere şikayetleri yaptık. bir şey cıkacağından da umudum yok açıkcası. en azından içine de düşebilirdi ihtimalini düşününce bir nebze rahatlıyorum. türkiye gibi insan canının hice sayıldığı bir yerde ucundan bucağından hepimize bir rezalet , kepazelik, bela dokunuyor işte. hele cocuksan neşeyle oynayıp kosmak bile haram
edit: mesajlarınız, iyi dilekleriniz icin , desteğiniz için cok tesekkür ederim. uzun sure önce münasebetsiz, hadsiz insanların mesajlarına artık tahammül edemediğim için mesaj alımını kapatmiştım. bugün bu olay sebebiyle açtım 1-2 tane çürük elma dışında hic kimseden kıricı , hakaretamiz bir dönüş almadım. burası gercekten iyi insanlarla dolu.
aynen oy atmak şirk. bunu empoze et.
buna inananların oyuna ihtiyaç yok zaten bu memlekette.
bu tiplerin, yok okul şirk, yok okumak günah diye fetva verip utanmadan teknolojinin nimetlerinden yararlanmasina, kafa keserken falan videoya cekmesine de sinir oluyorum. git mağarada hakettigin hayatı yaşa, yanındaki sürüngenin kafasıni kes, bagırsağını deş naparsan yap.
çocukları doğurup saçma sapan gudik isimler veren , 6 ayda bir doğum günü kutlayan ,. benim çocuğum benim çocuğum diye çocuğun, hayatı kendi etrafında dönüyor sanmasına sebep olan aptal cahil ebeveynlerin yetistirdiklerinin yediği haltlardır