fenerbahçe taraftarı için turnusol gibi herif.
dk 21, ceza sahası içindesin. hakem kırmızı+ penaltı dese tartışılan tek şey dokunup dokunmadığı olacak. o da yayıncı kuruluşun yetersizliğinden.
bana göre sağlam geçirmiş ama o kısımda hiiiç değilim. o pozisyonda yaptığı hareketin futbol zekası ile açıklanabilir bir yanı yok.
ülkenin en büyük derbisinde futbolla alakası olmayan bir hareket yapıyorsun, hakem es geçiyor ve taraftar gelip bu herifi göklere çıkartıyor.
nelson saçma paslar atıyor, riskli işler yapıyor diye biz taş gibi defansı eleştiriyoruz bu heriflerin yaptığına bak.
he amk kucakta hoplattı. 69 yaptı evet.
sene sonunda el elde göt başta kalınca görsünüz kim kime 69 yapmış...
Sık geçen başlıklar
zargonyali 13
ekşi profilibir kısım fanatik gerizekalı tarafından göklere çıkarılan mhk başkanı.
fanatik fenerliler güzellemelere başlamışlar. önümüzdeki günlerde size de yapılacak olan hatalar piyasaya çıkınca daha öncekilere yaptığınız gibi ateşe atacaksınız.
bu iş size daha çok dokunur ama sizde bunu algılayacak zeka yok işte.
fanatik fenerliler güzellemelere başlamışlar. önümüzdeki günlerde size de yapılacak olan hatalar piyasaya çıkınca daha öncekilere yaptığınız gibi ateşe atacaksınız.
bu iş size daha çok dokunur ama sizde bunu algılayacak zeka yok işte.
adam gibi açıklamaya uğraşmayın lan niye uğraşıyorsunuz buna.
oğlum senin annenin de vesikası yok ama senden yola çıkarak diyebiliriz ki işinin ehli!
oğlum senin annenin de vesikası yok ama senden yola çıkarak diyebiliriz ki işinin ehli!
ne olduğu bıyığından belli olan validir. eghonomi çok iyi marketler ve esnaf böyle yapıyoır olgusu oluşturmak için yapar.
hayatında ilk kez metro arızası yaşayan, ise geç kalan muhteşem insanlar tarafından eleştirilen zaman çalıcı.
yahu sizin bohem hayatınızı sikeyim. adam buraya gelmiş geç kaldım diye entry döşüyor.
yahu sizin bohem hayatınızı sikeyim. adam buraya gelmiş geç kaldım diye entry döşüyor.
böyle konuşan bir dangalak görürseniz "salam var yin mi" deyin.
altın kaç para oldu lan tabi vermez. ayrıca sözlük için turnusol gibi başlık olmuş amk.
okumadan yazan yazar mı olur!
okumadan yazan yazar mı olur!
buradan sayın osmanoğlu'na bildiririm
"lan bi siktir git amına koduğumun manyağı "şeklinde cevap veren olursa kendisine hukuki süreçte yardımcı olabilirim.
"lan bi siktir git amına koduğumun manyağı "şeklinde cevap veren olursa kendisine hukuki süreçte yardımcı olabilirim.
ünlü bir kıç atasözü der ki
"kadınlar duyduklarına inanır erkekler gördüklerine
o yüzden kadınlar makyaj yapar erkekler yalan söyler" *
"kadınlar duyduklarına inanır erkekler gördüklerine
o yüzden kadınlar makyaj yapar erkekler yalan söyler" *
bu tweeti attıran kim?
(bkz: mecnun otyakmaz)
(bkz: mecnun otyakmaz'ın fenerbahçe kongre üyesi olması)
sosyla medya kuralıdır delileri ve trolleri dikkate almıyoruz.
(bkz: mecnun otyakmaz)
(bkz: mecnun otyakmaz'ın fenerbahçe kongre üyesi olması)
sosyla medya kuralıdır delileri ve trolleri dikkate almıyoruz.
seçimin yaklaştığına işarettir.
bu müslüman öyle mi?
devşirme şeyhülislamlardan gram farkı olmayan bir müptezelin açıklaması.
devşirme şeyhülislamlardan gram farkı olmayan bir müptezelin açıklaması.
beğenmeyen gitsin kördüğüm, unutma beni izlesin aq!
bi boku da kusur bulmak için izlemeyin yahu. ilk bölüm bu. daha girişten siz hikayeyi bitirdiniz ! bi sabır bi dur 3-5 bölüm bi izle sonra ahkam kesin.
behzat ç.nin ilk bölümleri neydi sonu ne oldu...
güzel iş güzel...
bi boku da kusur bulmak için izlemeyin yahu. ilk bölüm bu. daha girişten siz hikayeyi bitirdiniz ! bi sabır bi dur 3-5 bölüm bi izle sonra ahkam kesin.
behzat ç.nin ilk bölümleri neydi sonu ne oldu...
güzel iş güzel...