Sık geçen başlıklar

dogru mu bu hocam 4

ekşi profili
zengin çapkın olur, fakir abaza olur.

zengin erkek: selam bebeq, bora ben , akşam takılalım mı,range ile alayım seni ?
x kadın : ya boraaaa :) tabiki görüeşelim , ( ne kadar da özgüveni yüksek, kadının ruhundan anlayan biri, biraz çapkın ama olsun yola getiririm ben onu )

fakir erkek : merhaba, sizinle tanışmak isterim, müsait zamanınızda görüşebilir miyiz? yalnız gecikirsem kusura bakmayın belediye otobüsüyle geleceğim.
x kadın: uff yapıştı bu abaza da ya, lütfen bir gider misin başımdan , bir de belediye otobüsü diyor keko ya

:)