zengin çapkın olur, fakir abaza olur.
zengin erkek: selam bebeq, bora ben , akşam takılalım mı,range ile alayım seni ?
x kadın : ya boraaaa :) tabiki görüeşelim , ( ne kadar da özgüveni yüksek, kadının ruhundan anlayan biri, biraz çapkın ama olsun yola getiririm ben onu )
fakir erkek : merhaba, sizinle tanışmak isterim, müsait zamanınızda görüşebilir miyiz? yalnız gecikirsem kusura bakmayın belediye otobüsüyle geleceğim.
x kadın: uff yapıştı bu abaza da ya, lütfen bir gider misin başımdan , bir de belediye otobüsü diyor keko ya
:)
08.11.2018 · 43. sıra
dogru mu bu hocam
07.11.2018 13:59