Sık geçen başlıklar

yapmavolkanyapma 6

ekşi profili
mevcut çalışma saatlerinde memurlar akşam evden de iş yapıyordu ve bence daha çok iş yapıyorlardı.

bir kuruma online başvuru yaptım, akşam 21 gibi yaptım, 20 dakika sonra cevap geldi.

muhtemelen normal çalışma saatlerinde bu kadar yoğun çalışmayacaklardır.

buradan atıp tutanlara bakmayın.

ben de özelde çalışıyorum ama yani memur olup atanamadım diye yalan yanlış laf sokacak ezikliği de yaşamadım hiç.
takımı monaco-porto-shaktar yapma yolunda yapılmış akıllı bir transfer daha.

bu işler böyle böyle olur beyler. bu saydığımız takımlar genç ve çok duyulmamış oyuncu ala ala böyle oldular.

o takımların da sizler gibi zamanında "ya bu kim hiç duymadık amk" diyen vizyonsuz taraftarı vardı mutlaka.

olur böyle.
bu adam için beşiktaşlılar gelip burada fenerliymiş gibi yazıyor.

vay anasını ya, ben hayatımda böyle bir şey görmedim. elemanın sayfasına giriyorsun, fenerli değil ama burada "nerede aziz başkan..." vs diyor.

demek ki reyes bazılarının sadece götüne değil, bu tiplerin validelerinin de götüne şey etmiş.
can derdine düşülmüş de neden akp'yi eleştiriyormuşsunuz da bu işin 400 vekille ne ilgisi varmış da..

yahu kardeş 5 ay önce bu adamlarla masada oturan sen değil misin? "istanbul'da epey bomba depoladınız, biliyoruz" diye şakalaşan senin mit müsteşarın değil mi?

"hdp barajı geçerse kaos" olur diyen senin başkan yardımcın değil mi?

tırlarla ışid'e silah gönderen benim babam mı?

amk kime sorayım ölümleri, kınıklı köyü muhtarı'na mı?